پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

فنونی زاده: بازیکنان پرسپولیس برابر تراکتور باصلابت بازی کردند/ سرخپوشان درصورت صدرنشینی آن را راحت از دست نمی دهند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان برابر تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس درباره پیروزی این تیم برابر تیم تراکتور اظهار کرد: این بازی در 30 دقیقه ابتدایی چنگی به دل نمی زد و بازی متعادلی را شاهد بودیم. البته نیمه اول از شهامت تراکتور خوشم آمد چون با 2 دفاع بازی کرد. 

پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از بازی این تیم گفت: بازیکنان پرسپولیس اپیدمی شدند و آنها زمانی که پیشکسوتی  فوت می کند به خودشان می آیند و بازی بهتری ارائه می دهند. بازیکنان اسم پرسپولیس را یدک می کشند و خیلی با صلابت برابر تراکتور بازی کردند. 

او افزود: البته در نیمه دوم یکی از بهترین بازی های پرسپولیس در چند سال اخیر را شاهد بودیم و  سرخپوشان  بازی رو به جلو و هجومی ارائه کردند. همچنین از بازی خوب تراکتور هم نباید غافل شویم چون این تیم تبریزی زیر توپ نزد و فوتبال  بازی کرد و همین موضوع باعث شد که پرسپولیس بازی روان و هجومی ارائه بدهد. 

فنونی زاده بیان کرد: چیدمان اولیه پرسپولیس خوب بود و با شروع نیمه دوم بازی، سید جلال حسینی گل زیبایی به ثمر رساند. زمانی که تیم تراکتور یک بر صفر عقب بود طبیعی بود که  این تیم نمی خواست بازنده بازی شود و به ارائه بازی هجومی روی آورد و موقعیت های خوبی هم به دست آورد اما نتوانست گل بزند. ما باید با اختلاف 4، 5 گل می توانستیم تراکتور را شکست بدهیم و تراکتوری ها هم گرفتار بازی خوب ما شدند. 

او درباره حضور کامیابی نیا در خط دفاع بیان کرد: به نظرم سید جلال حسینی و کمال کامیابی نیا  زوج خوبی در  خط دفاع هستند و  گویا آنها  10 سال در کنار هم بازی می کنند و درک خوبی از یکدیگر دارند. ارائه بازی خوب  از سوی پرسپولیسی ها نکته مثبت بازی با تراکتور بود و امیدوارم پنجمین قهرمانی را به دست آوریم. 

فنونی زاده اظهار کرد: زمانی که تیم پرسپولیس یک بر صفر جلو بود، حامد لک دروازه بان خیلی وقت تلف کرد که کارش درست نبود و باید بازی را زود شروع می کرد تا سرخپوشان به گل های خود اضافه می کردند. به نظرم یحیی گل محمدی باید جسارت کند و از دروازه بان سوم تیم در بازی بعدی استفاده کند. 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان می توانند با پیروزی در 2 بازی عقب مانده به صدر جدول برسند، گفت: بله، ما می توانیم صدرنشین شویم و امکان ندارد صدر جدول را پس بدهیم. تیم های استقلال و سپاهان ثبات آن چنانی ندارند اما پرسپولیس می تواند به راحتی صدر جدول را بگیرد و به سادگی  صدرنشینی را از دست نمی دهد. 

فنونی زاده درباره اینکه پیراهن مشکی برای پرسپولیس خوش یمن بوده است، بیان کرد: به هر حال تیم پرسپولیس به خاطر درگذشت میناوند و انصاریان لباس مشکی می پوشد و از نیم فصل دوم دوباره لباس قرمز را برتن خواهد کرد. 

دیدگاه تان را بنویسید