شگفتی سازی تیم دسته چهارمی با درخشش داوری/صعود دشوار دورتموند برابر پادربورن

بایرلورکوزن در رقابت‌های جام حذفی آلمانی مقابل تیم دسته چهارمی متحمل شکست شد و از دور مسابقات کنار رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه رقابت‌های فوتبال جام حذفی آلمان، بایرلورکوزن در خانه تیم دسته چهارمی روت ویس اسن به میدان رفت و با نتیجه 2 بر یک ناباورانه متحمل شکست شد و از دور مسابقات کنار رفت.

این بازی در وقت‌های معمول با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود و در این زمان بود که ابتدا لورکوزن توسط بایلی به گل رسید اما تیم حریف با دوگل در نهایت به پیروزی دست یافت.

دانیل داوری موفق به ثبت 10 سیو در این دیدار شد و بهترین بازیکن زمین لقب گرفت

پیش از این هم بایرن مونیخ دیگر تیم مدعی قهرمانی از دور مسابقات کنار رفته بود.

دورتموند 3-2 پادربورن

دورتموندی ها سال هاست که در لیگ آلمان شانسی برای قهرمانی ندارند چرا که بایرن مونیخ کاملا بر بوندسلیگا مسلط شده است و سال‌هاست که به طور پیاپی در آن قهرمان می‌شود. اکنون بورسیا دورتموند که در این فصل سرمربی خود را هم عوض کرد می‌خواهد در جام حذفی آلمان به تلاش خود برای قهرمانی ادامه دهد و شانس های خود را در این تورنومنت داشته باشد. در واقع پس از سه گانه‌ای که بایرن مونیخ در فصل گذشته برد، اکنون دورتموند این شانس را دارد تا قهرمان شود و در این مرحله هم با نتیجه سه بر دو پادربورن را شکست داد.

در این بازی دورتموند در طول نود دقیقه به نتیجه دو بر دو رسید و بازی به وقت های اضافه کشیده شد. در اصل در دقایق پایانی بود که زنبور ها گل دوم را خوردند و بازی به وقت های اضافه رفت. در وقت های اضافه، هالند گل سوم را برای زنبور ها به ثمر رساند تا این تیم راهی دور بعدی رقابت‌ها شود.

دیدگاه تان را بنویسید