اولین شگفتی 2021؛ حذف بایرن مونیخ توسط یک تیم گمنام!

بایرن مونیخ از جام حذفی آلمان کنار رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در دور دوم از رقابت‌های جام حذفی آلمان، بایرن مونیخ مقابل هولشتاین کیل قرار گرفت و در نهایت نتوانست از پس این تیم بر بیاید و در نهایت با نتیجه‌ی دو بر دو به متوقف شد و در ضربات پنالتی شکست خورد تا به طور ناباورانه‌ای حذف شود. بایرن مونیخ در فصل گذشته قهرمان این تورنومنت شده بود و اکنون این انتظار می‌رفت که بتواند تا دور پایانی رقابت‌ها پیش برود و از عنوانش دفاع کند اما در نهایت در همین مراحل ابتدایی کار، حذف شد.

با توجه به اینکه هولشتاین کیل یک تیم بوندسلیگایی نیست، بعید به نظر می‌رسید که کار بایرن مونیخ دشوار شود و این تیم برای پیروزی به مشکل بخورد. بایرنی‌ها در نیمه‌ی اول این بازی توسط سرژ گنبری به گل رسیدند اما این گل توسط فین بارستلس در دقیقه‌ی 37 پاسخ داده شد. در نیمه‌ی دوم باواریایی‌ها باز هم به گل رسیدند و این گل را سانه از روی یک ضربه‌ی کاشته به ثمر رساند تا به نظر برسد که دیگر کار برای صعود تمام شده است اما در دقیقه‌ی 95، هولشتاین کیل گل تساوی را به ثمر رساند و بازی به وقت های اضافه رفت.

در وقت های اضافه گلی به ثمر نرسید و در ضربات پنالتی، هولشتاین کیل با نتیجه‌ی 6 بر 5 مقابل بایرن مونیخ به پیروزی رسید. پنالتی ششم بایرن مونیخ توسط روکا در این بازی خراب شد و باعث حذف این تیم شد.

دیدگاه تان را بنویسید