پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

درخشان: خط حمله پرسپولیس همچنان اشکالاتی دارد/ سرخپوشان محکوم به پیروزی برابر حریفان هستند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در بازی با تیم مس رفسنجان نشان داد که همچنان در خط حمله اش مشکلاتی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس، درباره پیروزی سرخپوشان برابر تیم مس رفسنجان اظهار کرد: به نظرم پرسپولیس نیاز به این برد داشت تا با کسب 3 امتیاز این بازی به بالای جدول رده بندی نزدیک شود. البته در این بازی مشخص شد که خط حمله پرسپولیس همچنان اشکال دارد و مهاجمان از فرصت ها به خوبی استفاده نمی کنند و گل کمتری می زنند. همچنین 3 امتیاز این بازی مهم بود که پرسپولیس به آن دست یافت.

درخشان درباره تغییرات یحیی گل محمدی گفت: گل محمدی تغییرات در ترکیب تیم و جابه جایی بین بازیکنان ایجاد کرد و عالیشاه را به خط جلو آورد اما این تغییرات کمک زیادی به پرسپولیس نکرد. البته پرسپولیس تیم برتر میدان مسابقه بود و به حریف کرمانی خود فرصت گلزنی نداد و با شایستگی 3 امتیاز بازی را کسب کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه با حضور ترابی مشکل گلزنی سرخپوشان حل می شود، بیان کرد: تیم پرسپولیس در خط میانی مشکلی ندارد و ترابی می تواند پاس گل بدهد و مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار بدهد. سرخپوشان در خط حمله خود  بازیکن ندارد و این نقطه ضعفشان محسوب می شود. به نظرم با حضور ترابی خط میانی پرسپولیس قدرتمند می شود.

او درباره اینکه تیم پرسپولیس مهاجم تمام کننده ندارد، گفت: بله، پرسپولیس بازی های سختی در لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارد و این تیم باید مهاجم به خدمت بگیرد.

درخشان درباره بازی های پرسپولیس برابر تیم های پیکان و گل گهر سیرجان اظهار کرد: همه بازی ها سخت است و تیم های پیکان و گل گهر برای امتیاز گرفتن به مصاف پرسپولیس می روند اما سرخپوشان محکوم به پیروزی در این 2 بازی هستند تا قهرمان نیم فصل شوند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت تیم پیکان گفت: پیکان تیم قابل احترامی است و این تیم با تاکتیک های مختلف سعی می کند که امتیاز از پرسپولیس بگیرد. علاوه بر این، پرتاب اوت بلند یکی از تاکتیک های پیکان است که دروازه بان پرسپولیس با جلو آمدن از دروازه می تواند توپها را جمع کند و این حربه را می تواند گل محمدی خنثی کند.

او درباره عملکرد رادوشویچ دروازه بان کروات پرسپولیس بیان کرد: عملکرد رادوشویچ درون دروازه پرسپولیس خوب بود و او گلر ذخیره مطمئنی برای سرخپوشان است.

درخشان درباره شانس پرسپولیس برای قهرمانی در نیم فصل اول  گفت: پرسپولیس در صورتی که بازی های باقی مانده خود را ببرد به طور حتم قهرمان می شود و از این جهت سرخپوشان شانس بیشتری نسبت به سایر تیم ها برای قهرمانی نیم فصل دارند.

دیدگاه تان را بنویسید