جی پلاس

بارسلونا بازهم کامبک خورد؛ بیلبائو قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شد + ویدیوی گل ها و اهدای جام

تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو با پیروزی برابر بارسلونا قهرمان سوپرجام اسپانیا شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در فینال سوپرکاپ اسپانیا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان مارسلینیو به پایان رسید تا بیلبائو قهرمان شود.

در این دیدار گریزمان در دقیقه 40 بارسلونا را پیش انداخت اما دو دقیقه بعد و روی اشتباه جوردی آلبا، دمارکوس گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی مساوی شود. نیمه اول با تساوی به پایان رسید. گارسیا با یک ضربه سر دروازه ترشتگن را در نیمه دوم باز کرد اما کمک داور ویدیویی این توپ را آفساید اعلام کرد. در دقیقه 77 دوباره گریزمان روی پاس آلبا گلزنی کرد تا بارسلونا 2 بر یک پیش بیفتد. در دقیقه 90 و در حالی که همه خود را برای سوت پایان آماده می کردند، روی یک ارسال، ویلالیبره گل تساوی را برای بیلبائو به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه برود.

در دقیقه 94 اینیاکی ویلیامز با یک ضربه زیبا و مهارنشدنی برای سومین بار دروازه بارسلونا را باز کرد. تلاش های بارسلونا برای به تساوی کشاندن مسابقه فایده نداشت و لیونل مسی به خاطر ضربه به بازیکن بیلبائو با VAR از زمین مسابقه اخراج شد تا لحظات پایانی را شاگردان کومان 10 نفره ادامه بدهند.

در نهایت این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 به نفع بیلبائو به پایان رسید تا این تیم با پیروزی برابر دو غول فوتبال اسپانیا قهرمان سوپرکاپ شود.

بارسلونا با شکست رئال سوسیداد در پنالتی و بیلبائو با پیروزی مهم 2 بر یک برابر رئال مادرید به فینال رسیده بودند.

 

 

بارسلونا - اتلتیک بیلبائو- سرخیو بوسکتس

بارسلونا - اتلتیک بیلبائو- دی یانگ

بارسلونا - اتلتیک بیلبائو- لیونل مسی

بارسلونا - اتلتیک بیلبائو

بارسلونا - اتلتیک بیلبائو

 

دیدگاه تان را بنویسید