محمد رویانیان در گفت وگو با جی پلاس؛

مدیرعامل سابق پرسپولیس: آقایان با علم به مشکلات کاندیدا شدند/ مردم از مسائل فدراسیون فوتبال آگاه هستند

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد رویانیان مدیرعامل اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با جی پلاس درباره چالش های  پیش رو رئیس جدید فدراسیون فوتبال اظهار کرد: پرداخت بدهی ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال  و رفع مشکلاتی همانند ضعف ساختاری و سازماندهی به دوش رئیس بعدی فدراسیون فوتبال است و آقایان با علم به این مشکلات برای ریاست کاندیدا شدند. دوستان باید بپذیرند وظیفه خطیری برعهده آن ها است که کاندید شدند.

او ادامه داد: نکته دوم این است  که هر کدام از آقایان که رئیس فدراسیون فوتبال شد باید به جنگ آسیب های شناخته شده برود و آن آسیب ها را برطرف کند. بازسازی فدراسیون فوتبال از جمله اساسنامه باید جزو برنامه های رئیس جدید باشد و او باید فدراسیون جدیدی از لحاظ قوای ساختاری و چشم انداز مدیریتی به وجود آورد. همچنین آقایان باید تلاش کنند تا توانمندی خود را آشکار سازند.

رویانیان با بیان اینکه همه از مشکلات فدراسیون فوتبال باخبر هستند، گفت: مشکلات فدراسیون فوتبال شفاف هستند و مردم به آنها آگاهی دارند و آقایان باید تلاش کنند که این مشکلات را برطرف کنند. من با هر کدام از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال از سردار آجرلو تا علی کریمی  دوستی نزدیک و ارادت ویژه ای هم به آن ها دارم. همچنین علی کریمی یک متعصب پرسپولیسی است که او را از صمیم قلب دوست دارم. برای همه این کاندیداها آرزوی موفقیت می کنم.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس بیان کرد: مهدوی کیا اسطوره من است و به نظرم برنامه راهبردی، اقتصادی و اجتماعی تیم کریمی کامل است. برای آنها دعا می کنم که در صورت انتخاب شدن و رسیدن  به سمت جدید موفق شوند.

او در پایان گفت: درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند که بچه های بااخلاق و با معرفت بودند صمیمانه تسلیت می گویم و با رفتن آنها دل خیلی ها سوخت و امیدوارم روحشان شاد باشد و قرین رحمت و مغفرت قرار بگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید