ابوالقاسم‌ پور: به انصاریان گفته ایم میناوند مرخص شده است/ هیچ باشگاه یا وزارتخانه‌ای سوءاستفاده نکند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تمام هزینه‌های بیمارستان مهرداد میناوند توسط همسر و دوستانش پرداخت شده؛ هیچ باشگاه یا وزارتخانه‌ای از این فضا سوءاستفاده نکند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، بهنام ابوالقاسم‌ پور پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که از ابتدای بیماری انصاریان و مرحوم میناوند در کنار آن ها بود گفت: علی انصاریان جویای حال میناوند است که به او گفته ایم مهرداد از بیمارستان مرخص شده است.

او درباره شایعاتی که در فضای مجازی در خصوص انصاریان منتشر می شود، گفت: مادر علی پیگیر حال پسرش است و اگر از شایعات باخبر شود، اتفاق بدی می‌افتد. صفحات مجازی خانواده انصاریان را آزار داده است چون شایعه فوت علی را پخش کرده‌اند

او درباره درگذشت مهرداد میناوند اظهار کرد: من الان باید دنبال مراسم عروسی پسر مهرداد میناوند بودم ولی متأسفانه اتفاق دیگری افتاد. من و علی کریمی نمی‌دانستیم خبر فوت مهرداد را چطور به خانواده‌اش بگوییم. هنوز هم فکر نمی‌کنم مهرداد فوت کرده و امروز هم دیدیم که گل پرسپولیس در دقیقه ۲۵ زده شد. پرسپولیس خط قرمز مهرداد بود. سر پرسپولیس خیلی تهمت‌ها به مهرداد زدند اما کسی از او دفاع نکرد.

 

ابوالقاسم‌پور در پایان گفت: تهیه آمپول برای مهرداد از خارج کشور شایعه است و تمام داروها در ایران موجود بود؛ فقط از مسئولان می‌خواهم نظارت داشته باشند. تمام هزینه‌های بیمارستان مهرداد میناوند توسط همسر و دوستانش پرداخت شده؛ هیچ باشگاه یا وزارتخانه‌ای از این فضا سوءاستفاده نکند. قرار است با حضور مسئولان و پیشکسوتان فوتبالی یک مراسم بزرگداشت مجازی برای مهرداد میناوند برگزار شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید