جی پلاس

ماجرای "روبالشتی"جنجالی دوومیدانی ایران چیست؟

ماجرای روبالشتی های اهدا شده به نفرات برتر دوی صحرانوردی قهرمانی کشور به یک حاشیه بزرگ تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی بزرگسالان کشور در روزهای ۳ و ۵ بهمن ماه  در دو بخش آقایان و زنان به میزبانی چابهار برگزار شد که در بخش آقایان محمد جعفر مرادی از تهران، منصور بیات از البرز، مرتضی بیرانوند از لرستان و در بخش بانوان نیز پریسا عرب از سیستان و بلوچستان،سمیرا خداترس از خراسان رضوی و پریچهر شاهی از تهران به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

پس از پایان این رقابت حواشی در خصوص اهدای جوایز ایجاد شد. طبق اخبار منتشر شده فدراسیون دوومیدانی در اقدامی عجیب به نفرات برتر رو بالشتی هدیه داد.

با پیگیری خبرنگار ورزشی جی پلاس از فدراسیون دوومیدانی مشخص شد هدایایی که به قهرمانان صحرا نوردی پای سکوی قهرمانی به عنوان یادگاری اهدا شد صنایع دستی (سوزن دوزی) استان سیستان و بلوچستان بود که ارزش آن زیاده بود است.

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی نیز دراین باره گفت:  متاسفانه برخی به دنبال حاشیه سازی هستند اما ارزش این روبالشتی ها کم نبود و اصلا در قهرمانی کشورها جایزه اهدا نمی شود اما ما جوایز نقدی را هم برای ورزشکارانمان درنظر گرفتیم.

نکته دیگر اینکه این تنها جوایز ورزشکاران نبود و فدراسیون امروز پاداش نقدی دوومیدانی کاران را که برای نفر اول 5 میلیون، نفر دوم 3 میلیون و نفر سوم 2 میلیون بود را به حسابشان واریز کرد.   

 

دیدگاه تان را بنویسید