جی پلاس

چرا تکل خشن و اخراج طارمی او را محبوب تر کرد؟!

با وجود اینکه خود طارمی به خاطر تکل خشن خود در دیدار برابر بنفیکا ابراز تاسف کرده اما برخی هواداران خودی از کار او خوشحال هستند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، مهدی طارمی مطابق انتظارها در دیدار مهم پورتو برابر بنفیکا در هفته چهاردهم لیگ پرتغال گلزنی کرد و تیمش به یک امتیاز این مسابقه رسید.

در این مسابقه بنفیکا گل نخست بازی را به ثمر رساند اما طارمی بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم در تکل میانه میدان طارمی روی پای اوتامندی داور بعد از استفاده از کمک داور ویدیویی به او کارت قرمز نشان داد. او ابتدا به طارمی کارت زرد نشان داد اما بعد از بازبینی صحنه نظر خود را عوض کرد.

بعد از این مسابقه طارمی به خاطر اخراج از تیم خود و هواداران عذرخواهی کرد.

با وجود اینکه طارمی بازی بعدی تیمش را در لیگ از دست داده اما هواداران پورتو از کارت قرمز طارمی خوشحال هستند.

نیکولاس اوتامندی بازیکن بنفیکا که طارمی تکل خطرناکی روی پای او زد پیش از این در تیم منچسترسیتی عضویت داشت. والنسیا دیگر تیمی بود که اوتامندی در آن بازی کرده است.

اما علت خوشحالی هواداران پورتو از خطا روی این بازیکن چیست؟ اوتامندی در سال های 2010 تا 2014 در پورتو توپ می زد و از آن جا راهی والنسیا شد. هواداران پورتو به دلیل اینکه او به تیم دشمن و رقیب شان یعنی بنفیکا پیوسته او را خائن می دانند و از خطایی که طارمی انجام داده خوشحال هستند!

یکی از هواداران پورتو، در واکنش به توییت عذرخواهی طارمی نوشت: سرت را بالا بگیر. از این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید. آن کسی که باید عذرخواهی کند تو نیستی بلکه اوتامندی خائن باید عذرخواهی کند.

 

با وجود اینکه اوتامندی از پورتو راهی بنفیکا نشده و از سیتی به این تیم پیوسته اما هواداران تیم آبی پوش کار او را خیانت به پورتو می دانند.

 

 

اوتامندی بنفیکا

 

اوتامندی بنفیکا اوتامندی با لباس پورتو

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید