مظاهری: تا شرایط بدتر نشده مسئولان رسیدگی کنند/ دانشگر: همه جوره تحت فشار هستیم

دروازه بان استقلال گفت: از مدیران خواهش می‌کنم به بازیکنان رسیدگی کنند تا شرایط از این بدتر نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی خوبی بود. آقای کرمانشاهی خوب سوت زد ولی اگر پنالتی ما را می‌گرفت بازی برمی‌گشت. خدا را شکر همه سالم هستند.

او درباره مطالبات بازیکنان استقلال هم، گفت: اصلا بحث خودم نیست و من کاری به این چیزها ندارم. بازیکنان ما آنقدر محجوب هستند که قبل از بازی جمع شدند و گفتند درباره بحث مالی صحبتی نداریم و می‌خواهیم بازی کنیم. اما خود مدیران آمدند به ما گفتند که می‌خواهند مبلغ قابل توجهی را به حسابمان واریز کنند. بازیکنان با تمام وجود بازی کردند.

مظاهری در پاسخ به این پرسش که چه کسی پیش از داربی به بازیکنان قول پرداخت مطالبات را داد هم بیان کرد: آقای مددی صحبت کردند و به بازیکنان قول دادند. فقط آقای مددی نیست و همه اعضای هیات مدیره باید همکاری کنند. کل بازیکنان تیم خیلی خوب هستند. از مدیران خواهش می‌کنم به بازیکنان رسیدگی کنند تا شرایط از این بدتر نشده است. خوشحالم که با این بازیکنان هم‌تیمی هستم. به عنوان یک کوچک‌تر درخواست می‌کنم سریع‌تر به بازیکنان رسیدگی کنند.

محمد دانشگر پس از پایان دربی در تونل ورزشگاه زادی عنوان کرد: متاسفانه مساوی کردیم و بازی الکی سخت شد. اصلا اشتباهات فردی نبود. وقتی تیم گل می‌زند، روی کار تیمی و وقتی گل می‌خورد، بخاطر دفاع تیمی است.

او ادامه داد: بچه‌های تیم خسته نباشند؛ خیلی خوب کار کردند و مهدی(قایدی) هم همیشه خوب است.

مدافع استقلال درباره شانس قهرمانی تیمش در این فصل ابراز کرد: هنوز زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم ولی ما همین روند را ادامه می‌دهیم و 100 درصد برای شادی هواداران و خودمان تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم؛ هرچند باشگاه به تیم بی‌مهری می‌کند و آن را رها کرده است.

دانشگر اضافه کرد: همه جوره تحت فشار هستیم. سال‌های قبل حداقل مدیرعامل یا یک نفر از باشگاه می‌آمد و همینطور قول می‌داد، اما این بار حتی یک نفر نیامد حتی به ما قول بدهد. واقعا محمودخان(فکری) با کادرش تنها است.

 

او در واکنش به وعده مدیران استقلال برای دادن پاداش به بازیکنان اذعان کرد: گفتن پاداش خوب از داخل باشگاه که فایده‌ای ندارد. باید مطالبات بازیکنان را بدهند. الان هفته دهم هستیم و هنوز 6-5 درصد دریافتی داشتیم. تا الان هم اگر حرفی نزدیم، به دلیل صحبت‌های محمودخان و آقا وریا با بازیکنان بود.

دیدگاه تان را بنویسید