کاربزرگ گلادباخ با شکست بایرن مونیخ؛ باواریایی ها هم کامبک می خورند!

بایرن مونیخ دومین شکست فصل خود را برابر مونشن گلادباخ متحمل شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بایرن مونیخ در شبی که ابتدا با دو گل از گلادباخ پیش افتاد و به نظر می رسید پیروزی آسانی در انتظارش باشد، سه بار دروازه خود را باز شده دید و با نتیجه 2-3 مقابل گلادباخ شکست خورد. بایرن هفته گذشته شکست مقابل ماینتس را تبدیل به پیروزی کرد، اما این بار همه چیز متفاوت پیش رفت.

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 19 به گل اول دست یافت. با هند  فلوریان نویهاوس، بایرن صاحب یک ضربه پنالتی شد و رابرت لواندوفسکی گل اول تیمش را به ثمر رساند.

اما حملات بایرن ادامه یافت و این تیم در دقیقه 26 به گل دوم رسید. لئون گورتزکا پشت محوطه جریمه گلادباخ صاحب فرصت شده و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

اما گلادباخ در صدد جبران برآمده و در دقیقه 35 اختلاف را به حداقل رساند. روی پاس عمقی استیندل، یوناس هافمن در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با ضربه ای محکم دروازه بایرن مونیخ را باز کرد.

اما گلادباخ در لحظات پایانی نیمه نخست به گل تساوی نیز دست یافت. صحنه قبل تکرار شد و باز هم روی پاس عمقی و تماشایی استیندل و در میان غفلت مدافعان بایرن، یوناس هافمن در موقعیت تک به تک موفق شد با ضربه ای زمینی گل دوم را به ثمر برساند تا دو تیم با قبول تساوی 2-2 راهی رختکن شوند.

اما گلادباخ نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی سریع به گل سوم هم دست یافت. روی ارسال عرضی و زمینی هافمن،  فلوریان نویهاوس در پشت محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه ای فنی به گوشه دروازه، زننده گل سوم تیمش لقب گرفت.

بایرن سراپا حمله شد و در دقیقه 61 و روی ارسال کینگزلی کومان می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه سر لواندوفسکی دقیق نبود و از بالای دروازه گلادباخ به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی همکاری لواندوفسکی و داوید آلابا فرصت داشت به گل تساوی دست یابد، اما حضور به موقع مدافعان گلادباخ مانع رخ دادن این اتفاق شد.

در اوقات اضافی و روی ارسال یک ضربه ایستگاهی بود که نیکلاس سوله تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما گینتر روی خط توپ را برگرداند و دروازه را نجات داد تا در نهایت گلادباخ با نتیجه 2-3 به برتری دست یابد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید