جی پلاس

لطفا خودتان را ممنوع المصاحبه کنید!

مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حالی بازیکنان و کادر فنی خود را از ایجاد تنش و جنجال های لفظی منع می کنند که خود ابایی از انجام این کار ندارند!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ مصطفی معدنی ثانی- داربی است و حاشیه های همیشگی اش، مصاحبه های تکراری اش، کری های دائمی اش و البته اتفاقات ناخوشایند پرتکرارش. یک ضرب المثل قدیمی است که می گوید کدخدای ده چو مرغابی بود، وای بر آن ده چه غوغایی بود. به نظر می رسد که تمام غوغاهای این روزهای فوتبال ایران در آستانی داربی تهران نیز سر کدخداهایش باشد!

در فوتبال طبیعی است که کری خوانی، رجزخوانی، حریف طلبی، شعارهای جنجالی و ... با سطح هواداری ارتباط معکوس داشته باشد. منطق می گوید در طبقات پایین تر که کف هرم هواداری را تشکیل می دهند شاید هر نوع کری و جنگ لفظی و ... وجود داشته باشد و هر چه به بالای هرم یعنی مدیریت و افراد تصمیم گیرنده باشگاه برسیم این داستان باید کمتر دیده شود، در حالی که به نظر می رسد هرم در ایران وارونه است!

مدیران باشگاه ها همیشه در مصاحبه های کلیشه ای خود از هواداران می خواهند که به حریف احترام بگذارند، به تشویق تیم خود بپردازند و به تیم مقابل کاری نداشته باشند. البته که هواداران به این صحبت های مدیران خود کاری ندارند؛ زمانی که می بینند آنها خودشان بدتر از هر هوادار کف جامعه ای، بیانیه شدید اللحن می دهند و به تیم مقابل حمله می کنند!

پرسپولیس در روزهای اخیر، مشکلات داوری در هفته های اخیر به سود استقلال و به ضرر خودش را نشانه رفته و مسئولان این تیم سری هم به فدراسیون زده اند تا دیدار دوستانه ای داشته باشند. در آن سو شخصی مانند عبدیان، به این اتفاق حمله می کند و اصلا به روی خودش هم نمی آورد که همین حرکت یکی دو هفته پیش توسط مظلومی و عمران زاده در باشگاه انجام شده است.

مدیران محترم دو باشگاه! می توانید هر چقدر می خواهید به هم دیگر بپرید، علیه هم موضع بگیرید، اتهام بزنید، موفقیت های هم را زیر سوال ببرید، اقدامات یکدیگر را بکوبید، اما حداقل دیگر جلوی دوربین چشم در چشم میلیون ها هوادار نایستید و نگویید که این بازی هم مثل تمام بازی ها سه امتیاز دارد! نگویید که باورمان نمی شود.

بازیکنان و کادر فنی باشگاه ها در حالی ممنوع المصاحبه می شوند که گفته های آنها شاید بیشتر درباره مسائل فنی باشد. مربیان معمولا می توانند درباره وضعیت مصدومان و محرومان خود حرف بزنند، از وضعیت جدول و ... در این بین شاید کسانی هم پیدا شوند که شیطنت هایی هم در اظهارات خود داشته باشند، اما آتش افروزی این شیطنت ها هر اندازه باشد، مسلما یک صدم اقدامات مدیران و بیانیه های عجیب و غریب آنها نیست. پس از مدیران می خواهیم پیش از بازیکنان و کادر فنی خودشان را ممنوع المصاحبه و ممنوع البیانیه کنند!

 

دیدگاه تان را بنویسید