جی پلاس

میراث شوم رسول پناه برای یحیی!

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس به زودی راهی تیم القطر می شود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر یک برابر اولسان هیوندای کره جنوبی شکست خورد و از کسب عنوان قهرمانی رقابت ها بازماند.

بعد از پایان این مسابقه بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس در مصاحبه ای اعلام کرد که دیگر به ایران باز نمی گردد .

با وجود اینکه پیش از این هم مشخص بود بشار علاقه به ادامه کار با پرسپولیس ندارد اما به خاطر عدم در اختیار داشتن بازیکن برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی او را مجاب کرد تا پایان فینال همراه تیم بماند.

حمید مطهری مربی پرسپولیس اعلام کرد که این جدایی باعث شوکه شدن آن ها شده و مقصر این اتفاقات هم مهدی رسول پناه مدیرعامل سابقه این تیم است.

بشار رسن پیشنهاد میلیون دلاری از تیم القطر قطر دارد و برخی رسانه های عربی مبلغ آن را حدود 3 میلیون دلار اعلام کردند که قطعا پیشنهاد وسوسه کننده ای برای بازیکنی است که مطالباتش (کمتر از پیشنهاد القطر) را تمام و کمال دریافت نمی کند.

با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود که بشار رسن یک ساله دیگر همراه این تیم می ماند اما اگر این قرارداد هم امضا شده باشد شرایطی در آن لحاظ شده که هافبک عراقی به راحتی می تواند از تیم جدا شود. موضوعی که احتمالا دلیل انتقاد مطهری از رسول پناه است. در واقع به نظر می رسد رسول پناه برای کاهش هجمه ها ضدخودش قراردادی را امضا کرده که بشار به راحتی می تواند قید حضور در پرسپولیس را بزند و برود.

درواقع متمم های دردسرساز بازهم گریبانگیر پرسپولیس شد.

حمید مطهری بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا درباره جدایی بشار گفت: مدیر قبلی (رسول‌پناه) تا توانست به ما ضربه زد. با شنیدن مصاحبه بشار و خبر نیامدن او به ایران شوکه شدیم. این چه توافقی است که بازیکن قرارداد دارد و می‌رود و تیم ۲۶ هفته بازیساز نخواهد داشت. این اتفاق جز خیانت چه می‌تواند باشد؟ با کمی صحبت شجاع و نادری می‌ماندند. چه اتفاقی افتاد که بازیکنان فراری داده شدند؟

به هرشکل مشکلات یحیی گل محمدی بعد از رفتن بشار رسن بیشتر از گذشته خواهد شد چرا که او یک هافبک بازیساز خود را از دست خواهد داد و نیم فصل آن هم فقط در میان بازیکنان ایرانی فرصت خرید تیم یحیی است.

دیدگاه تان را بنویسید