پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

بنزما، رئال و زیدان را باهم نجات داد/ اینتر و کونته حذف شده بزرگ جام شدند+ویدیوی گل ها

تیم رئال مادرید در روز پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا جواز حضور در دور حذفی را کسب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021-2020 تیم رئال مادرید توانست جواز حضور در مرحله حذفی رقابت ها را کسب کند و از خداحافظی زودهنگام با این رقابت ها جان سالم به در ببرد!

در مهمترین بازی ها رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود میزبان بورسیا مونشن گلادباخ بود و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. گل های بازی را کریم بن زما در دقایق 9 و 31 به ثمررساند. با این نتایج رئال مادرید به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد و با توجه به تساوی شاختار و اینترمیلان، گلادباخ به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد.  شاگردان کونته و تیم اینتر هم در قعر گروه خود ایستادند و به لیگ اروپا هم راه نیافتند.

دیگر تیم مادریدی، اتلتیکو هم مقابل سالزبورگ با 2 گل پیروز شد تا این تیم هم به دور حذفی صعود کند. در این گروه بایرن مونیخ با دو گل لوکوموتیو را شکست داد و با اقتدار به دور بعد رسید.

در یکی از مهمترین بازی‌ها که شب گذشته نیمه کاره مانده بود پاری سن ژرمن در پاریس میزبان باشاک شهیر ترکیه بود و به پیروزی پرگل 5 بر یک دست یافت. در این بازی نیمار هت تریک کرد و ام باپه هم موفق به ثبت دبل شد. شاگردان توماس توخل با پیروزی پرگل در این بازی به عنوان صدرنشین بالاتر از لایپزیش راهی مرحله حذفی شدند.

در دیگر دیدار آژاکس و آتالانتا برای صعود به مرحله بعد به مصاف هم رفتندکه تیم ایتالیایی با پیروزی یک بر صفر به عنوان تیم دوم جواز حضور در مرحله بعد را گرفت. لیورپول هم که پیش از این صعود خود را مسجل کرده بود به مصاف میتلند رفت و به تساوی یک بر یک رسید.

کریم بنزما به همراه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، تنها بازیکنانی هستند که حداقل 50 گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به ثمر رسانده اند.

ام باپه نیز با گلزنی برابر باشاک شهیر جوانترین بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا شد که به رکورد 20 گل زده در این پیکارها می‌شود. او رکورد مسی را شکست.

نیمار نیز به اولین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که برای دو تیم حداقل 20 گل در این مسابقات به ثمر می‌رساند.

تنها رونالدو و مسی بیشتر از نیمار در این مسابقات هت‌تریک به ثبت رسانده‌اند

نیمار برترین گلزن برزیلی لیگ قهرمانان اروپا است و در میان بازیکنان قاره‌ی آمریکای جنوبی تنها مسی بیشتر از او گلزنی کرده است

دیدگاه تان را بنویسید