ناصر رسولی در گفت و گو با جی پلاس؛

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی: تهیه فشنگ به خاطر تحریم مشکل شده است/ مسئله خاصی میان هاشمی و فدراسیون نبود!

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی ایران گفت: به دلیل تحریم‌های موجود خصوصا در این 10 سال اخیر برای ورود فشنگ به کشور با مشکلاتی روبرو شده‌ایم.

لینک کوتاه کپی شد

ناصر رسولی مدیر تیم‌های ملی تیراندازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص آغاز اردوی تیم ملی تیراندازی اظهار کرد: خوشبختانه اردوی تیم ملی آغاز شده و به مدت سه هفته این اردو ادامه خواهد داشت. با وجود اینکه تیراندازان در این مدت اردویی نداشتند اما خدا را شکر از آمادگی خوبی برخوردار هستند و نیاز است دوباره در فضای اردویی قرار بگیرند تا به آمادگی لازم برسند.

او با اشاره به بازی های المپیک توکیو و نیاز به حمایت بیشتر از سوی مسئولان ورزشی گفت: با توجه به اینکه برگزاری مسابقات المپیک سال آینده خواهد بود نیاز است بیش از گذشته مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از ما‌ حمایت کنند. خوشبختانه تاکنون حمایت های خوبی از فدراسیون به عمل آمده و از این بابت باید از مسئولان مربوطه کمال تشکر و قدردانی را داشت. در اواخر اسفند ماه سال جاری مسابقاتی تحت عنوان جام جهانی برگزار خواهد شد؛ هر چند که این مسابقات آخرین فرصت پیش روی تیراندازان برای رسیدن به کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ‌ فدراسیون جهانی است اما امیدواریم بتوانیم تعداد سهمیه های خودمان را افزایش دهیم.

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی ایران در مورد اعتراض ملی پوشان به کمبود تجهیزات از جمله فشنگ تصریح کرد: فدراسیون تیراندازی فدراسیونی است مبتنی بر تجهیزات یعنی مانند برخی رشته‌ها نیست که ورزشکاران بدون تجهیزات هم بتوانند تمرینات را انجام دهند. متاسفانه به دلیل تحریم‌هایی که وجود دارد در 10 سال اخیر ورود فشنگ با محدودیت‌ها و مشکلاتی مواجه بوده که شرکت‌ها به راحتی نمی‌توانستند در اختیارمان قرار دهند. این مشکل بسیار قدیمی است و در مواردی برای حل آن سعی کردیم و موفق هم بودیم. ما هم قبول داریم که مهمات محدود است و فدراسیون هر آنچه که در توان و هر راهی که وجود دارد را برای تامین مهمات به کار گرفته و موفق هم شده تعداد محدودی فراهم کند. باز هم به دنبال آن هستیم بتوانیم راه‌های جدیدی را با استفاده از کمک‌های وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و هر سازمان دیگری که می‌تواند در این راه به ما کمک کند پیدا کنیم تا بتوانیم کمبودها را جبران کنیم.

رسولی در پایان صحبت‌های خود درباره حواشی اخیر و اختلافات سرمربی تیراندازی با فدراسیون گفت: خدا را شکر قرارداد خانم هاشمی هفته گذشته امضا شد و خیلی خوشحال هستیم و ورزشکاران هم از این اتفاق خیلی استقبال کردند. البته مشکل خاصی نبود و قطعا در هر خانواده‌ای اختلاف سلیقه و مواردی به وجود می‌آید که با مذاکره حل می‌شود و خوشبختانه این اتفاق افتاد. هیچ بحث حادی وجود نداشت و دو طرف به دنبال این بودند که بتوانند با یک تفاهم جمعی بتوانند مشکلاتی و موانعی که سر راه ورزش است را رفع کنند و مشکلات برطرف شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید