گزارش جی پلاس از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

استقلال با یک پاندمی جدید برابر صنعت نفت آبادان! +برنامه و نتایج/جدول

در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال نساجی و پرسپولیس به میدان نمی روند اما مهم ترین بازی های هفته در تهران و تبریز برگزار می شود و البته گل گهر هم این شانس را دارد که با کسب حتی یک تساوی صدرنشینی خود را در پایان هفته تضمین کند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال تیم های تراکتور و فولاد در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می روندو یکی از مهم ترین بازی های هفته را برگزار می کنند. در سوی دیگر استقلال و صنعت نفت آبادان که هردو 7 امتیازی هستند و شرایط یکسانی در جدول رده بندی دارند در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

دیدار تیم های نساجی و پرسپولیس هم که قرار بود یکشنبه در قائمشهر برگزار شود به تعویق افتاد.

یکشنبه 16 آذر

نفت مسجد سلیمان - سپاهان

بعد از تساوی هفته گذشته سپاهان برابر سایپا در یک دیدار خانگی این تیم در مسجد سلیمان باید به مصاف تیم نفت این شهر برود. سپاهان هفت امتیازی و مسجد سلیمان سه امتیازی است. نفتی ها در هفته گذشته با یک گل به نساجی باختند و حالا در خانه به دنبال کسب امتیاز برابر تیم مدعی سپاهان هستند.

بازی دو تیم ساعت 15 آغاز می شود.

ذوب آهن- شهرخودرو

دو تیم ناموفق لیگ برتر تا پایان هفته چهارم در اصفهان به مصاف هم می روند. در حالی که گفته می شد ابتلای دسته جمعی ذوبی ها به کرونا این بازی را به تعویق انداخته اما اعلام شده که این بازی در زمان تعیین شده برگزار می شود.

دوشنبه 17 آذر

آلومینیوم- ماشین سازی

آلومینیوم رده چهاردهمی و دو امتیازی در اراک باید پذیرای یک تیم تبریزی باشد. این تیم که در هفته گذشته یک تساوی ارزشمند در اهواز برابر فولاد به دست آورد باید برابر ماشین سازی به میدان برود. ماشین سازی یک امتیازی و در رده پانزدهم جدول است و در واقع این جدال پایین جدولی محسوب می شود.

تراکتور - فولاد

یکی از مهم ترین بازی های هفته پنجم در تبریز و میان دو تیم تراکتور و فولاد برگزار می شود. تراکتور که تا هفته پیش بدون برد و سرمربی اش در آستانه برکنار شدن بود با پیروزی مقابل مس رفسنجان کمی از روزهای پرتلاطم فاصله گرفت. فولادی ها نیز در هفته گذشته در خانه خود مقابل آلومینیوم متوقف شدند و حالا هردوتیم برای رسیدن به رده های بالای جدول باید برنده این بازی باشند. فولاد 6 و تراکتور 5 امتیازی است.

سایپا- مس رفسنجان

شاگردان ابراهیم صادقی در بازی خانگی خود در هفته پنجم لیگ برتر مس رفسنجان را پیش روی خود دارند؛ تیمی که تنها یک امتیاز را در هفته های اخیر به دست آورده و اگر شرایطش به همین منوال باشد باید فصل آینده را در لیگ یک سپری کند. مس قعرنشین لیگ و سایپا با 6 امتیاز تیم رده هشتم است.

گل گهرسیرجان- پیکان

تیم شگفتی ساز گل گهر که با 10 امتیاز در صدرجدول قرار دارد در سیرجان به مصاف پیکانی می رود که هفته گذشته در ورزشگاه شهدای شهرقدس استقلال را متوقف کرد. شاگردان امیر قلعه نویی در چهار بازی گذشته خود سه برد و یک تساوی را ثبت کردند و پیکان نیز یک برد، دو تساوی و یک باخت را در کارنامه دارد. باتوجه به تعویق بازی پرسپولیس، سیرجانی ها با یک تساوی هم صدرنشینی خود را در پایان هفته پنجم تضمین می کنند.

استقلال- صنعت نفت آبادان

شاگردان محمود فکری بعد از توقف در خانه پیکان در ورزشگاه آزادی پذیرای صنعت نفت آبادان است. دو تیم شرایط مشابهی دارند و دو برد، یک تساوی و یک باخت جلوی نامشان ثبت شده است. آبادانی ها در هفته گذشته برابر ذوب آهن به تساوی بدون گل رسیدند. در این بازی استقلال به علت مصدومیت بازیکنانی چون دیاباته، غفوری، ریگی، یزدانی و اسماعیلی را در اختیار ندارد و این می تواند برای آبی ها دردسرساز باشد؛ گویا در هفته های اخیر مصدومیت در این تیم تبدیل به یک پاندمی شده است! طالب ریکانی بازیکن صنعت نفت با 4 گل به همراه منشا بهترین گلزنان لیگ هستند.

به غیر از بازی استقلال و صنعت نفت آبادان که ساعت 16:15 برگزار می شود تمام بازی های روز دوم راس ساعت 15 آغاز می شود.

جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال

 

هفته پنجم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
نفت مسجد سلیمان     سپاهان یکشنبه 16 آذر 15
ذوب آهن     شهرخودرو یکشنبه 16 آذر 15
نساجی     پرسپولیس به تعویق افتاد
آلومینیوم     ماشین سازی دوشنبه 17 آذر 15
تراکتور     فولاد دوشنبه 17 آذر 15
سایپا     مس دوشنبه 17 آذر 15
گل گهر سیرجان     پیکان دوشنبه 17 آذر 15
استقلال     صنعت نفت آبادان دوشنبه 17 آذر 16:15

 

هفته چهارم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم
ماشین سازی 0 1 گل گهر
فولاد 0 0 آلومینیوم
پرسپولیس 3 0 شهرخودرو
نساجی 1 0 نفت مسجد سلیمان
سپاهان 1 1 سایپا
پیکان 0 0 استقلال
صنعت نفت 0 0 ذوب آهن
مس 0 1 تراکتور

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید