جی پلاس

حاشیه ای دیگر برای استقلال؛ درگیری لفظی محمود فکری با دیاباته +عکس

در آخرین لحظات بازی استقلال و فولاد، سرمربی آبی ها با دیاباته دچار درگیری لفظی شد و حالا این تیم یک حاشیه جدید را رو به روی خود می بیند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، بازی فولاد و استقلال در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در زمین مسابقه آرام دنبال شد و با وجود اعلام دو پنالتی توسط داور اما هیچ درگیری غیرمعمولی بین بازیکنان دو تیم رخ نداد.

برخلاف داخل زمین به نظر می رسد در کنار زمین پر از حاشیه بوده و بعد از فحاشی عجیب محمود فکری نسبت به جواد نکونام که با واکنش های تند هم رو به رو شد؛ حالا یک اتفاق دیگر هم نمایان شده است.

در یکی از عکس هایی که در حاشیه این بازی منتشر شده کاملا مشخص است که درگیری میان محمود فکری و شیخ دیاباته رخ داده و پرویز مظلومی و دیگر همراهان در حال آرام کردن فضا هستند.

در دقیقه 93 مسابقه شیخ دیاباته، متین کریم زاده و بابک مرادی مهیای ورود به زمین بودند و باوجود وقفه چندباره در بازی اما در نهایت تعویض دقیقه 95 رخ داد! در حالی که در ابتدا دیاباته در کنار زمین بود اما در زمان تعویض خبری از این بازیکن نبود و در واقع مهاجم اهل مالی اصلا به زمین نیامد و مطهری تا پایان در بازی ماند.

به نظر می رسد در این مدت زمان فکری و دیاباته با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و همین باعث تعویض نشدن دیاباته شده است!

گویا دیاباته به دیر تعویض شدنش اعتراض کرده که این موضوع با واکنش تند محمود فکری رو به رو شده و همین هم در نهایت به بحث لفظی آن ها منجر شده است.

حالا مشخص نیست که ماجرای درگیری شیخ دیاباته و محمود فکری به کجا می انجامد و آیا این موضوع در کمیته انضباطی استقلال بررسی می شود یا خیر؟ گفته می شود فکری اجازه حضور در تمرینات را به دیاباته نخواهد داد اما باشگاه هنوز واکنش رسمی و رسانه ای به این اتفاق نداشته است. البته که گفته می شود دیاباته به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شده است.

به نظر می رسد باشگاه استقلال تصور می کرد که رسانه ها از این اتفاق خبردار نشده اند اما حالا با سیل عظیمی از انتقادها رو به رو خواهند شد که چطور  نیمکت نشینان پرتعداد آبی ها نتوانستند در اولین بازی که با شکست این تیم به پایان رسیده، حواشی را مدیریت کنند!

درگیری دیاباته و محمود فکری
عکس متعلق به روزنامه ایران ورزشی است

درگیری دیاباته و محمود فکری

درگیری دیاباته و محمود فکری

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید