دست لیورپول بسته شد!

مصدومیت فابینیو در بازی برابر میتیلند دانمارک جدی است و این بازیکن از فهرست تیته برای بازی‌های انتخابی جام جهانی کنار گذاشته شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فابینیو هافبک برزیلی در دیدار این هفته تیمش در لیگ قهرمانان برابر میتیلند دانمارک دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد. مصدومیتی که هواداران این تیم را خصوصا بعد از اتفاقی که برای ویرجیل فان دایک رخ داد نگران کرده است. 

ایسنا نوشت: اکنون به نظر می‌رسد مصدومیت این بازیکن جدی است طوری که تیته سرمربی برزیل این بازیکن را از فهرست نفرات تیمش برای رقابت‌های پیش رو در انتخابی جام جهانی خط زد و این نشان می‌دهد آنطور که یورگن کلوپ فکر می‌کرد، مصدومیت فابینیو از ناحیه همسترینگ جدی است و احتمالا او ۶ هفته قادر به همراهی تیمش نباشد. این در حالی است که در حال حاضر لیورپول در دفاع دچار بحران شده است و یورگن کلوپ بعه دنبال خرید بازیکنی در این بخش است تا بتواند از مشکلات تیمش کاهش دهد. 

تیم ملی برزیل در دو بازی حساس پیش رو در حالی برابر ونزوئلا و اروگوئه قرار می‌گیرد که سلسائو با ۶ امتیاز از شرایط خوبی در جدول رده بندی برخوردار است ولی تیته برای این دو بازی آلان از اورتون را به تیم ملی برزیل دعوت کرده است و فابینیو فعلا باید به مداوا بپردازد. 

لیورپول در بازی بعدی خود باید برابر وستهام قرار گیرد که در دو هفته اخیر توانسته تاتنهام و منچسترسیتی را متوقف کند. قرمزهای بندر آنفیلد سپس در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با آتالانتا بازی خواهند داشت.

دیدگاه تان را بنویسید