رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت وگو با جی پلاس؛

محسن رضوانی: واترپلو ایران ضربه بزرگی از کرونا خورد/ از شرایط پرسپولیسی هایمان ناراحت هستیم

رئیس فدراسیون شنا گفت: امیدوارم با رفتن رسول پناه محیط باشگاه پرسپولیس ورزشی تر و قرارداد ورزشکاران شنا و واترپلو پرداخت شود.

لینک کوتاه کپی شد

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره شرایط ملی پوشان برای کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: چهار پنج شناگر ما که شانس کسب سهمیه المپیک دارند در حال انجام تمرینات خود در استخر آزادی هستند و هیچ فردی جز آن‌ها از این استخر استفاده نمی‌کند؛ بقیه بچه‌ها هم در استخر باشگاه انقلاب به صورت متمرکز تمرینات خود را انجام می‌دهند. در رشته شیرجه هم یکی دو نفر که شانس کسب سهمیه دارند تمریناتشان را جلو می‌برند اما در این میان واترپلو به خاطر شیوع کرونا ضربه بزرگی خورد.

او ادامه داد: ما یک سری کلاس‌های داوری و مربیگری را در قسمت تئوری به صورت آنلاین برگزار کردیم. خانواده‌ها حق دارند نگران استفاده بچه‌هایشان از استخر باشند به همین خاطر جوانان و نوجوانان ما آسیب دیدند؛ تمریناتشان قطع شد و بیشتر تمریناتی که در خشکی می‌توان انجام داد را در پیش گرفتند. امیدوارم با پروتکل‌های ارائه شده توسط فدراسیون پزشکی بتوانیم دوباره استخرها را فعال کنیم. برخی استخرها که به دلیل چهار فصل بودن باز هستند باز هم مردم از آن‌ها استفاده نمی‌کنند و آسیب جدی‌ به استخرها خصوصا به مربیان، ناجیان و خدمه وارد شده است. بیشترین آسیب را ورزشکاران رشته‌های آبی دیده‌اند. امیدوارم این فضا بیشتر مدیریت شود تا ورزشکاران تمریناتشان را آغاز کنند.

رضوانی در خصوص زمان بازگشت الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو تصریح کرد:  با چیریچ در تماس هستیم و مشاوره می‌گیریم. رضایی مربی تیم با هماهنگی چیریچ تمرینات را مدیریت می‌کند. منتظریم شرایط بهتر شود پروازها را هماهنگ کنیم تا او بتواند به ایران برگردد و کارش را با قدرت ادامه دهد.

رئیس فدراسیون شنا در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون در مورد مطالبات ورزشکاران تیم پرسپولیس پیگیری انجام داده یا نه گفت: ما به شدت این موضوع را پیگیری می‌کنیم. مدیرعامل این باشگاه که همه متوجه شدند فرد ورزشی نبود استعفا داد و حالا خداراشکر  آقای علیپور آنجاست و هیات مدیره قول داده در اسرع وقت مطالبات ورزشکاران را بدهد. ما خودمان هم بابت شرایطی که برای ورزشکاران ما از سوی پرسپولیس رخ داده، ناراحت هستیم. باشگاه پرسپولیس نه ورودی لیگ و قرارداد بچه‌ها را پرداخت کرده و نه هزینه‌هایی که برای تیم شنا و واترپلو این باشگاه انجام شده است. تیم های شنا و واترپلو پرسپولیس قهرمان لیگ کشور شدند و این خیلی اذیت کننده است که قرارداد ورزشکارانش و هزینه‌های انجام شده که مجموعا شاید به 600 میلیون میلیون هم نرسد پرداخت نشده است. این پول را یک سال است که نگه داشتند امیدوارم با رفتن مدیرعامل پرسپولیس محیط این باشگاه ورزشی تر و مبالغ ورزشکاران داده شود.      

 

دیدگاه تان را بنویسید