جی پلاس

درس بزرگ فوتبال ایران؛ بی وفا باش هرچه خواهی کن!

با وجود اینکه محمد انصاری و محسن ربیع خواه دو بازیکن پرسپولیس سال ها بدون حاشیه و ایجاد دردسر در این تیم بازی کردند اما نحوه برخورد مسئولان باشگاه با آن ها در زمان جدایی توهین آمیز بود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران برای پرسپولیس و استقلال پر از حاشیه و گمانه زنی بود. بسیاری تا پای رفتن از باشگاه رفتند اما ماندند بسیاری هم قرار بود بمانند اما رفتند! مدیریت سرخابی ها که مسبب اصلی بروز این اتفاقات است روزهای سختی را سپری می کند و دائم با هواداران معترض و البته بازیکنان همیشه منتقد رو به رو است.

در این میان بودند بازیکنانی که بدون هیچ درگیری، بحث و بازی رسانه ای رفتار کردند. محمد انصاری و محسن ربیع خواه دو بازیکن پرسپولیس در سال های اخیر و در شرایطی که بسیاری به این تیم پشت کردند و دست مربی را خالی گذاشتند وفادارانه در زمین بازی کردند. با وجود اینکه انصاری و ربیع خواه دو بازیکن با اخلاق نه فقط پرسپولیس بلکه فوتبال ایران هستند اما رفتاری که مسئولان باشگاه با آن ها انجام دادند اصلا منصفانه نبود و به عقیده بسیاری احترام این دو حفظ نشد.

شاید مشکل انصاری و ربیع خواه این بود که به مانند بسیاری از بازیکنان پرسپولیس در فضای مجازی قدرتمند ظاهر نشدند!

در حالی که بسیاری از بازیکنان با انتشار عکس هایی با بوسه برلوگوی باشگاه و نوشتن متن های احساسی، هواداران را به نفع خود تهییج کردند اما این دوبازیکن در سکوت منتظر تصمیم باشگاه بودند و هیچ اعتراضی هم نسبت به بی اهمیتی مسئولان نداشتند.

در اینکه یحیی گل محمدی حق دارد هر بازیکن مورد علاقه خود را در تیم نگه دارد شکی نیست اما نحوه قطع همکاری پرسپولیس با انصاری و ربیع خواه توهین آمیز بود و در واقع این دوبازیکن که در زمان حضور در پرسپولیس رباط صلیبی هم پاره کرده بودند با بی مهری مواجه شدند.

به نظر می رسد بی دلیل نیست که بسیاری از بازیکنان با حرف و حدیث و درواقع بی وفایی تیم هایشان را ترک می کنند چرا که می دانند سرنوشت وفاداری به تیم چیزی جز بی مهری و بی احترامی نیست. فوتبال ایران جایی برای بازیکنان متعصب و وفادار به مانند انصاری و ربیع خواه ندارد و آن هایی که می توانند در اینستاگرام همه چیز را به نفع خود رقم بزنند جایگاه بالاتری دارند!

دیدگاه تان را بنویسید