پیروزی دشوار آرژانتین برابر بولیوی در انتخابی جام جهانی 2022

تیم ملی آرژانتین در خانه بولیوی در جریان رقابت های مقدماتی جام جهانی با نتیجه 1-2 پیروز شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، گرچه بازی کردن در ارتفاعی نزدیک به سه هزار متر بالاتر از دریا برای شاگردان لیونل اسکالونی دشوار بود، اما آنها بازی باخته را تبدیل به پیروزی کرده و در خانه بولیوی 1-2 به برتری دست یافتند.

بولیوی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هفت روی ارسال تورس می توانست به گل اول این دیدار دست یابد، اما ضربه سر مورنو به تور کنار دروازه برخورد کرد.

دقایقی بعد و روی پاس لیونل مسی بود که پاردس فرصت خوبی برای کلزنی پیدا کرد، اما ضربه او از فاصله ای قابل توجه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 24 این تیم ملی بولیوی بود که به گل اول دست یافت. ارسال دقیق چوماسرو از سمت چپ با ضربه سر تماشایی مارسلو مارتینز همراه بود و دروازه آرژانتین باز شد.

دقایقی بعد این بار بولیوی فرصت داشت تا با ارسال سواسدو به گل دوم هم دست یابد، اما این ضربه سر مارتینز دقیق نبود و به بیرون رفت. در دقیقه 42 آرژانتین تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما ضربه پاردس از راه دور با بدشانسی به دیرک دروازه بولیوی برخورد کرد.

اما در لحظات پایانی نیمه اول آرژانتین به صورت اتفاقی به گل رسید. مدافع بولیوی قصد دفع توپ را داشت که به پای لائوتارو مارتینز برخورد کرد و وارد دروازه شد تا نیمه نخست با تساوی 1-1 تمام شود.

در همان اوایل نیمه دوم لیونل مسی با حرکت به داخل محوطه صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او به بازیکنان حریف برخورد کرد و در ریباند نیز ضربه پاردس نیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد تالیافیکو پیش کشیده و برای باز کردن دروازه بولیوی اقدام کرد، اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

در دقیقه 75 لیونل مسی با حرکتی تماشایی و یک پاس دقیق لائوتارو مارتینز را صاحب فرصت کرد، اما دروازه بان بولیوی با واکنشی دقیق دروازه را نجات داد.

اما در دقیقه 80 آرژانتین به گل دوم رسید. لائوتارو با حرکتی تکنیکی آنخل کوره آ را در سمت چپ صاحب موقعیت کرد و او با ضربه ای دقیق موفق به گلزنی شد.

در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی نتیجه نداد و در نهایت آلبی سلسته موفق شد در این دیدار دشوار با نتیجه 1-2 به برتری دست یابد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید