مدیر روابط عمومی پرسپولیس: نقل و انتقالات باشگاه طبق مقررات صورت گرفت

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد شکایت مدافع این تیم از استقلال توضیحاتی داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرخ حسابی درباره ارسال لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس به AFC درباره شکایت النصر عربستان اظهار داشت: پس از واصل شدن این شکایت، باشگاه برای ارائه دفاعیات خود ۴۸ ساعت فرصت داشت زیرا باشگاه النصر هم ۴۸ ساعت برای اعتراض فرصت داشت و باید مساوات رعایت می شد.

وی افزود: با همکاری بخش های بین الملل و حقوقی فدراسیون فوتبال و پرسپولیس، فدراسیون وکلای بین المللی اش را در اختیار باشگاه قرار داد. جلسه مفصلی هم روز سه شنبه در محل فدراسیون با حضور دبیر کل فدراسیون، سرپرست، عضو هیات مدیره و مدیران بین الملل هر دو طرف برگزار و جزییات لوایح ارسالی و مستندات مشخص شد.

فارس نوشت: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: این اقدام روز چهارشنبه هم از صبح تا بعد از ظهر صورت گرفت و از آن زمان تا ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز هم این لوایح جمع آوری شد. در نهایت هم بامداد امروز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد.

حسابی درباره نگرانی هواداران و اهالی فوتبال ایران نسبت به تحرکات النصر توضیح داد: نقل و انتقالات باشگاه طبق مقررات و زمانبندی مشخص صورت گرفت. به نقل از وکلا می گویم این اقدام در بازه زمانی مشخص و طبق حکم پرونده برانکو انجام شد. همچنین AFC هم برای ثبت نام بازیکنان بازه زمانی مشخصی را در نظر گرفته بود که قرارداد بازیکنان جدید ما هم در همان بازه زمانی ثبت شده است. مدارک ثبت قرارداد ها و آپلود آنها در سامانه سازمان لیگ هم جمع آوری شد. طبق وکلای ما و فدراسیون فوتبال همه چیز قانونی بوده و از طرف باشگاه پرسپولیس واقعا مشکلی وجود نداشته است. البته لابی عربستانی ها همیشه نگران کننده بوده است .

وی تصریح کرد: باشگاه النصر عربستان هم شکی را مطرح کرده و در شکایت تنظیمی خود آورده است با توجه به اینکه به مدارک پرسپولیس دسترسی ندارد،AFC ثبت قرارداد بازیکنان جدید ما را در زمان قانونی بررسی کند. باشگاه پرسپولیس هم موظف بود مدارک خود را درباره اینکه در زمان قانونی این کارها انجام شده است ارائه کند.

سرپرست روابط عمومی پرسپولیس درباره اقدام های این باشگاه برای کاهش محرومیت عیسی آل کثیر گفت: این حکم شوکه کننده را ساعاتی قبل از بازی با النصر اعلام کردند که در آن لحظات نمی‌توانستیم کاری انجام بدهیم. وی شش ماه محروم و جریمه نقدی شده است. در مهلت قانونی روابط بین الملل باشگاه درخواست گراندز یا شرح تفصیلی رای را ارائه کرد و پس از وصول شرح تفصیلی لایحه دفاعی و استیناف خود را برای کاهش محرومیت یا حتی رفع آن ارائه می کنیم.

حسابی درباره اقدام های باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه ای توضیح داد: این اقدام باید خیلی فشرده و تا روز گذشته انجام می شد. البته این موضوع با بحث شکایت باشگاه النصر همزمان شده بود. کارهای سنگینی در این یکی دو روز در باشگاه پرسپولیس صورت گرفت. دریافت مجوز حرفه ای هماهنگی بخش های حقوقی، مالی، اداری، ذی حسابی، بین الملل، اجرایی و سرپرست باشگاه را می طلبید و روز گذشته هم بارگذاری آخرین مدارک برای AFC انجام شد. در جلسه وبیناری که سه شنبه در فدراسیون فوتبال انجام شد این بحث پیگیری و تمام کارها انجام شد.

وی در گفت و گو با رادیو تهران درباره آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه پرسپولیس با محمد حسین کنعانی زادگان گفت: سرپرست باشگاه قرار است با مدیربرنامه های این بازیکن صحبت کرده و رضایت کنعانی زادگان را جلب کند. خود آقای رسول پناه درباره مباحث نقل و انقالاتی در روزهای آتی به شکل مفصل صحبت می کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید