سعید حسین زاده در گفت وگو با جی پلاس؛

انتقاد یک رئیس هیات وزنه برداری از علی مرادی: وعده های انتخاباتی او شبیه به جوک بود که هیچ کدام عملی نشد!

رئیس هیات وزنه برداری خراسان رضوی گفت: وعده‌هایی که علی مرادی در زمان انتخابات داد بیشتر شبیه به یک جوک بود و هیچ کدام هم عملی نشد.

لینک کوتاه کپی شد

سعید حسین زاده مقدم رئیس هیات وزنه برداری خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، درخصوص اوضاع وزنه برداری در این استان خراسان رضوی اظهار کرد: وزنه برداری وضعیت خوبی در این استان دارد و وزنه برداران مرد و زن در حال تمرین هستند و با قدرت به کار خود ادامه می دهند. با کمک هلال احمر یک سالن در قاسم آباد احداث کردیم که آقایان در آن جا مشغول به کار هستند؛ چند روز آینده هم سالن دیگری به کمک بخش خصوصی برای بانوان و آقایان تاسیس خواهیم کرد. متاسفانه با توجه به شرایط موجود امکان برگزاری مسابقات استانی را نداریم و به محض اخذ مجوز این مسابقات هم برگزار می‌کنیم.

او در مورد کم کاری فدراسیون برای برگزاری مسابقات آنلاین تصریح کرد: برای این مسابقات باید زیر ساخت مناسب مهیا باشد؛ از داوری گرفته تا رکوردگیری و مباحث دیگر. بنابراین چون زیرساخت آماده نیست فکر نمی‌کنم برگزار شود؛ از طرفی تنها برگزاری مهم نیست بلکه مسابقات باید کیفیت هم داشته باشد. به هر حال اگر این رقابت انجام می‌شد حتما ما هم شرکت می‌کردیم. بحث لیگ هم که قرار است آبان ماه برگزار شود با مسابقات آنلاین کاملا متفاوت است. در لیگ برتر اکثرا تیم‌های خصوصی شرکت می‌کنند اما هیاتی که فقط پنج میلیون از فدراسیون دریافت کرده چگونه شرکت کند؟ الان هم که شرایط اقتصادی بدتر شده و اداره کل هم نمی‌تواند کمک کند.

حسین زاده مقدم درباره گلایه خود از فدراسیون وزنه برداری گفت: ما از فدراسیون گلایه داریم و بحثمان این است که فدراسیون کمک کند. هیات استان‌ها غریبانه کار می‌کنند؛ هیچ بودجه‌ای ندارند و تحت فشار هستند. فدراسیون متولی این رشته است و باید بیشتر کمک و رسیدگی کند. نباید فقط زمان انتخابات یاد هیات استان‌ها بیفتیم. وظیفه فدراسیون این است که پیگیر باشد و مشکلات را حل کند. ما تابع دستورات فدراسیون هستیم اما در مقابل، فدراسیون هم وظایفی دارد که باید عمل کند. ما بدون هیچ گونه چشم داشت  مثل یک سرباز کار می‌کنیم  و تمام توانمان را برای موفقیت و رشد وزنه برداری انجام می‌دهیم.

رئیس هیات وزنه برداری در پایان صحبت‌های خود با اشاره به وعده‌های عملی نشده علی مرادی خصوصا ساخت خانه وزنه برداری در تمام استان‌ها تصریح کرد: ساخت هر خانه وزنه برداری 10 میلیارد هزینه احتیاج دارد و این که رئیس فدراسیون در زمان انتخابات گفت 100 خانه وزنه برداری می‌سازم بیشتر شبیه به یک جوک بود. دوستان حداقل یک خانه وزنه برداری احداث می‌کردند که ما ببینیم فقط شعار ندادند و نهایتا می‌گفتند ما توان نداشتیم و فقط یکی ساختیم. حداقل در یکی از مکان‌های دور افتاده این کار را انجام می‌دادند. ما احتیاج نداریم اما استان‌هایی که در مضیقه هستند واقعا نیاز دارند که یک سالن داشته باشند بنابراین حداقل یک خانه وزنه برداری می‌ساختند که دلمان خوش باشد اگر رای دادیم به وعده‌ها عمل شد. ما هنوز هم در خدمت فدراسیون و تابع دستوراتش هستیم اما انتظاراتی داریم که می‌خواهیم برآورده شود. در هر صورت امیدوارم این رشته پر مدال المپیکی با کمک خانواده وزنه برداری از رکود خارج شود.    

 

دیدگاه تان را بنویسید