انتقاد ممنوع در فدراسیون دوچرخه سواری

فدراسیون دوچرخه سواری قرار است به اظهارات ملی‌پوشانی که در رسانه‌ها انتقاد کرده‌اند، رسیدگی کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در طی ماه‌های گذشته برخی از دوچرخه سواران ملی‌پوش زن و مرد به دلیل وضعیت به وجود آمده، از شرایط خود و بی توجهی‌ها ناراضی بودند و در رسانه‌ها از این موضوع و انتقاد وگلایه کردند.

اما ظاهرا این صحبت‌ها به مذاق مسئولان فدراسیون خوش نیامده و قرار است نفراتی که صحبت‌های تند انتقادی و گلایه آمیز در رسانه‌ها داشته‌اند به کمیته انضباطی فراخوانده شوند.

فارس نوشت: محسن سلگی، دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در این خصوص به فارس، گفت: در ماه‌های گذشته برخی رکابزنان پا را از حد خود فراتر گذاشته و مسائلی را مطرح می‌کنند که برای این رشته حاشیه ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: از زمانی که من به عنوان مدیر تیم‌های ملی فعالیت کردم و الان هم که مدتی است دبیر فدراسیون هستم،‌ هیچ ورزشکاری را به کمیته انضباطی احضار نکردیم، چون اعتقاد داشتیم آنها با سختی‌های زیادی مواجه هستند و نمی خواهیم مشکلی برای آنها به وجود بیاید، اما دیگر این موضوع حواشی زیادی را ایجاد کرده و آنها در رسانه‌ها هر موضوعی را می‌خواهند، می‌گویند.

سلگی تاکید کرد: به همین دلیل تصمیم گرفتیم در آینده آنها را به کمیته انضباطی دعوت کنیم تا پاسخگوی صحبت‌ها و ادعاهای خود باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید