جی پلاس؛ افشاگری سعادتمند از اتفاقات عجیب در دوحه

تایید همراه داشتن قلیان توسط بازیکن استقلال در لیگ قهرمانان آسیا+فیلم

مدیرعامل باشگاه استقلال تایید کرد که یکی از بازیکنانش در سفر به دوحه قلیان همراه خود داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال با افشاگری در خصوص اتفاقات رخ داده برای استقلال در دوحه قطر و در حاشیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفم که بگویم که به خاطر حجم کاری و برای تامین منابع برای پرداخت قسط بازیکنان و پاداش آن ها یک هفته دیرتر به تیم ملحق شدم اما سه چهار روز در دوحه بودم و در این مدت موارد خوبی را ندیدم.

او ادامه داد: از یک تیم حرفه ای بعید است که بازیکناش تا چهار صبح بیدار باشد. برای استقلال بد است که  12 نیم یک ظهر بازیکنش هنوز صبحانه نخورده باشد. برای استقلال خیلی بد است که بازیکنش تا ساعت 3 نیمه شب تو فضای مجازی باشد.

سعادتمند با تایید همراه داشتن قلیان توسط یکی از بازیکنان استقلال گفت: برای باشگاه استقلالی که نگاه 30 میلیون هوادارش به ساق پای بازیکنان است, بد است که بازیکنش با خودش قلیان ببرد! شک نکنید ما با بازیکن خاطی برخورد می کنیم. کارگری که ماهی دو میلیون تومان حقوق میگیرد و برای برد تیم گریه می کند و بعد شما تا صبح بیدارید؟ انتظار دارید باشگاه را از نظر فنی جلو ببرید؟

او در ادامه افزود: تا زمانی که من هستم اجازه نخواهم داد که این اتفاقات رخ بدهد و به قوانین که وضع شده کاری ندارم. به لحاظ اینکه ارز بالا رفته و پرداخت ها سخت است و من اعتقاد دارم در داخل کشور بازیکنان جوان و مستعدی داریم که پا به پای بزرگان می توانند کار کنند و عاشق استقلال هستند. اگر شده از بازیکنان امید استفاده کنیم اما از کسی استفاده می کنیم که قد اشک های کارگری با حقوق دو میلیون تومانی را بداند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: مگر می شود یک بازیکن تا لنگ ظهر بخوابد؟ من چنین چیزی ندیدم و واقعا متاسفم. به خاطر قانون منع جذب بازیکن خارجی، بازیکنی که قراردادش دو میلیارد بوده الان مدعی 10 میلیارد شده است! به خاطر هواداران باید قراردادهایی ببندیم که علاقه نداریم. تمام بازیکنان باید از این به بعد تست پزشکی بدهد چرا که باشگاه هیچ چیز برای آن ها کم نگذاشته است. بازیکن باید سرباز باشگاه باشد و شک نکنید در ساختار باشگاه تغییرات اساسی خواهیم داد.

دیدگاه تان را بنویسید