جی پلاس

شرط سرمربی گری الکساندر نوری در استقلال چیست؟

الکساندر نوری اگر نپذیرد که با استقلال قرارداد ریالی امضا کند، آبی ها نمی توانند از او به عنوان سرمربی فصل آینده خود استفاده کنند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، بعد از کش و قوس های فراوان در نهایت باشگاه استقلال رسما اعلام کرد که پرونده بازگشت استراماچونی به ایران بسته شده و این سرمربی فصل  آینده نمی تواند روی نیمکت آبی ها بنشیند. هرچند آن ها به جای اینکه به هواداران خود توضیح بدهند چرا صادقانه از عدم مذاکره رسمی با استرا صحبت نکرده بودند توپ را به زمین فدراسیون و سازمان لیگ انداختند.

حالا الکساندر نوری مربی ایرانی - آلمانی که سابقه مربی گری در وردربرمن را دارد اصلی ترین گزینه سرمربی گری استقلال محسوب می شود. استقلالی ها خیالشان راحت است که او به واسطه ایرانی بودن مشکلی برای نشستن روی نیمکت آن ها ندارد اما این همه ماجرا نیست.

محمد صادق درودگر، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در این باره گفت: الکس نوری، یک مربی ایرانی است و قطعاً می‌تواند با باشگاه استقلال قرارداد ببندد. این باشگاه اما باید به این نکته توجه داشته باشد که در کنار ایرانی بودن سرمربی باید به دلاری یا ریالی بودن قرارداد هم توجه کند. چرا که براساس قانون قرارداد دلاری به طور کامل ممنوع شده است.

حالا یک مشکل دیگر برای استقلال وجود دارد و آن راضی کردن نوری برای انعقاد قرارداد ریالی است. اگرالکساندر نوری نپذیرد که با استقلال چنین قراردادی ببندد و دستمزدش را به یورو یا دلار بخواهد در آن زمان باید یک خط قرمز روی نام نوری کشید.

البته مسئولان استقلال اعلام کردند که این مربی مشکلی برای انعقاد قراداد ریالی ندارد اما باید دید در نهایت این مذاکره چه سرانجامی پیدا می کند. در زمان فضاسازی برای بازگشت استراماچونی مسئولان استقلال از پذیرفتن تمام شروط از سوی استرا صحبت کردند اما در نهایت مشخص شد چنین مسائلی وجود نداشته است و حالا باید منتظر ماند و دید آیا استقلال می تواند با نوری قرارداد ریالی ببنند یا نه؟

دیدگاه تان را بنویسید