در گفت وگوی جی پلاس با کاپیتان تیم ملی واترپلو مطرح شد؛

رونمایی از شاکیان جدید باشگاه پرسپولیس/ عدم پرداخت دستمزدهای 50 میلیونی؟!

کاپیتان تیم ملی واتر پلو ایران می‌گوید باشگاه پرسپولیس حق او و چند تن از ملی پوشان را پرداخت نمی کند و هنوز دستمزدهایشان را دریافت نکردند.

لینک کوتاه کپی شد

حامد ملک خانبانان کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس در خصوص وضعیت این رشته اظهار کرد: بهمن ماه بود که اردوها به خاطر شیوع کرونا کنسل شد و از آن طرف مسابقات هم به تعویق افتاد.  بچه‌ها چهار پنج ماه بدون تمرین بودند و خداراشکر تابستان اوضاع بهتر شد و استخرهای روباز فعالیتشان را آغاز کردند.  ملی پوشان در حال حاضر به استخرهای روباز می‌روند و تمرینات انفرادی شان را انجام می‌دهند. با صحبت‌هایی که رضوانی رئیس فدراسیون انجام داده و همچنین با توجه به جلساتی که با کمیته ملی المپیک داشته قرار است در این یکی دو هفته تست کرونا بدهیم تا اردوها به صورت مقطعی آغاز و اگر مشکلی ایجاد نشود چیریچ سرمربی تیم هم به ایران بیاید و آرام آرام تمرینات را از سر بگیریم. تمامی کشورها تمرین‌های خودشان را در استخرهای روباز انجام می‌دهند اما ما متاسفانه تمرین گروهی نداشتیم.

او با تاکید بر نیاز به برنامه ریزی دقیق برای تکرار نتیجه تاریخی تیم ملی واترپلو در بازی های آسیایی تصریح کرد: در بازی‌های آسیایی 2018 توانستیم در ضربات پنالتی تیم قدرتمند چین را ببریم؛  ما هنوز ثبات کامل را به دست نیاوردیم و متاسفانه این کرونا هم باعث بدتر شدن شرایط شد. نزدیک 10 ماه تمرین کردیم اما با این وضعیت انگیزه‌ها کاهش پیدا کرده است. از طرفی متاسفانه لیگ هم نیمه کاره ماند و خود من و چند ملی پوش دیگر که در تیم پرسپولیس بودیم هنوز هیچ دریافتی‌ نداشتیم.

ملک خانبان در ادامه افزود: تیم‌های دیگر 60-70 درصد از قرارداد خود را گرفته‌اند ولی مسئولان پرسپولیس علی رغم صحبت‌هایی  که کردند به هیچ کدام از قول‌هایی که دادند عمل نشد و مشخص نیست چه زمانی حق ما را بدهند که این موضوع هم یکی از مواردی بود که انگیزه‌مان را به شدت کاهش داد. امیدوارم هم فدراسیون و هم سرپرست تیم کمک کنند که قراردادهایمان را بگیریم چون در این شرایط از نظر مالی تحت فشار هستیم. ما انتظار داریم که حداقل وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پیگیری کنند چون چیزی بیشتر از حقمان نمی‌خواهیم. وقتی تیم دولتی می‌آید دوست داریم حداقل ورزش‌های پایه مثل ما که تازه نتیجه گرفته‌اند و درحال رشد هستند را حمایت کنند. ما 40-50 میلیون تومان قرارداد بستیم که همان را هم ندادند با این اوضاع اقتصادی واقعا اذیت شدیم و واترپلو از لحاظ باشگاهی ضرر کرد.

او درخصوص ادامه همکاری چیریچ با تیم ملی واترپول ایران گفت: رضوانی در این مدت سنگ تمام گذاشته و همان که توانست بعد از بازی‌های آسیایی چیریچ را نگه دارد کار مهمی انجام داده چون بسیاری از مسئولان نمی‌توانند مربیان خارجی را به خاطر نوسان ارز در ایران نگه دارند به همین دلیل رئیس فدراسیون حرکت خوبی کرد. امیدوارم هرچه زودتر تمرینات آغاز شود تا این مربی خوب را از دست ندهیم و عقب ماندگی پیش آمده را جبران کنیم. همه جا دنبال چنین مربی‌ هستند که بتوانند از آن استفاده کنند بنابراین ما نباید این فرصت را از دست بدهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید