هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا ۲۰۱۸/

برای بازیکن اخراجی اتاقی هم رزرو نشد/ تماس استیلی با سرپرست کاروان ایران برای بازگشت اسدی به تهران+عکس

پس از بازگشت کاروان تیم امید هیچ اتاقی برای محمدامین اسدی ملی پوش پرسپولیس تیم امید رزرو نشده بود و استیلی تاکید داشت که این بازیکن امشب باید به ایران برگردد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛ کاروان تیم امید کشورمان ظهر امروز و راس ساعت ١٢ به وقت محلی هتل هاریس در منطقه بکاسی واقع در جاکارتا را به مقصد چیکاران ترک کرد تا برای مسابقه حساس فردا مقابل کره جنوبی آماده شود.

* ملی پوشان امید ساعت ١٣:١٠ دقیقه به هتل "سلکتون" واقع در چیکاران رسیدند.

* کرانچار همراه با ملی پوشان از اتوبوس تیم پیاده شد و به دلیل اینکه کیف پولش در هتل "هاریس" جا گذاشته بود، به هتل برگشت و جداگانه به چیکاران آمد.

* پس از بازگشت کاروان تیم امید هیچ اتاقی برای محمدامین اسدی ملی پوش پرسپولیس تیم امید رزرو نشده بود و استیلی تاکید داشت که این بازیکن امشب باید به ایران برگردد. استیلی حتی درباره بازگشت اسدی به تهران با نصرالله سجادی سرپرست کاروان کشورمان نیز تماس گرفت و خواهان این شد که هر چه زودتر این بازیکن به کشور بازگردانده شود.

* بازیکنان و اعضا کادر فنی به محض ورود به هتل "سلکتون" کلید اتاق های خود را گرفته و راهی اتاق هایشان شدند.

*برخی در تلاش بودند که با واسطه شدن استیلی و کرانچار را از تصمیم گرفته شده منصرف کنند که استیلی قویا اعلام کرد که هر کسی برای وساطت بیاید او هم باید به تهران برگردد.

*امروز ملی پوشان اطراف هتل ریکاوری خواهند کرد و تمرین فشرده در دستور کار کادرفنی تیم ملی نیست.

* بازیکنان تیم امید اجازه مصاحبه کردن در مورد اتفاقات پیرامون محمدامین اسدی را ندارند و این مورد به صورت جدی به بازیکنان اعلام شد.

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید