جی پلاس

"ترکمنچای کوتینیو" بارسلونا را بدبخت کرد/ لیورپول به دنبال قهرمانی بایرن و بارسا دست به دعا برای قهرمان نشدن!

در صورت قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا باید مبلغی در حدود 4.5 میلیون پوند به لیورپول پرداخت کند!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، شب گذشته و در جریان دیدار تاریخی بارسلونا و بایرن مونیخ که با برتری 8 بر 2 تیم آلمانی همراه شد؛ فلیپ کوتینیو بازیکن پیشین بارسا با دو گل و یک پاس گل تاثیر زیادی در سنگین تر شدن شکست اسپانیایی ها داشت.

در زمان انتقال کوتینیو از لیورپول و بارسلونا باشگاه انگلیسی بندهایی در قرارداد این بازیکن قرار داد که سراسر نفع بود و بارسایی ها نیز که تصور می کردند با کوتینیو می توانند نتایج خوبی کسب کنند تمام آن ها را پذیرفتند و حالا گریبان آن ها را گرفته است.

دیلی میل در این باره نوشت: در قرارداد کوتینیو، لیورپولی ها قید کردند که اگر او در فصل 20-2019 لیگ قهرمانان اروپا عنوان قهرمانی را کسب کند بارسلونا باید 4.5 میلیون پوند به لیورپول پرداخت کند!

با این تفاسیر شکست بارسلونا برابر بایرن مونیخ سنگین تر از قبل می شود. نه تنها کوتینیو در نتیجه بازی تاثیر گذار بود بلکه اگر بایرن مونیخ قهرمان اروپا شود مشکلات بارسلونا چند برابر می شود.

البته به نظر می رسد این یک بند توافقی است و در ادامه دو باشگاه می توانند درباره آن مذاکره کنند چرا که کوتینیو به صورت قرضی در بایرن مونیخ بازی می کند. اگر چه بعید به نظر می رسد در صورت رخ دادن قهرمانی بایرن در اروپا لیورپولی ها به راحتی از این پول بگذرند.

دیدگاه تان را بنویسید