هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس/ لیورپول۵- چلسی ۳

جشن قهرمانی با گلباران لندنی ها/ پیروزی لیورپول در آنفیلد برابر چلسی +عکس

لیورپول آخرین بازی خانگی خود در لیگ برتر را با پیروزی برابر چلسی پشت سرگذاشت تا جشن قهرمانی باشکوه تری در لیگ برتر داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال لیورپول در آخرین بازی خانگی خود در لیگ برتر انگلیس در فصل 20-2019 در ورزشگاه آنفیلد به مصاف چلسی رفت و با نتیجه 5 بر 3 برابر این تیم به برتری رسید و 96 امتیازی شد.

قبل از آغاز این بازی لیورپول 93 امتیازی و چلسی 63 امتیازی بودند. (چلسی یک بازی کمتر دارد)

در دقیقه 23 این مسابقه کیتا با یک شوت زیبا دروازه کپا را باز کرد تا لیورپول با یک گل پیش بیفتد. روی یک ضربه آزاد آرنولد برای بار دوم دروازه حریف را باز کرد و لیورپول تا دقیقه 40 دو برصفر پیش افتاد. در نیمه اول این پایان کار نبود و واینالدوم در دقیقه 43 روی ضربه کرنر و در غفلت مدافعان چلسی دروازه کپا را برای سومین بار باز کرد. قبل از پایان نیمه اول ژیرو گل اول تیمش را به ثمر رساند و بازی با نتیجه 3 بر یک در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم هم لیورپول بازی را هجومی آغاز کرد و این بار نوبت فیرمینو بود که در دقیقه 55 برای چهارمین بار دروازه چلسی را باز کند. روی حرکت پولیشیچ، تامی آبراهام برای دومین بار دروازه میزبان را باز کرد تا این دیدار 4 بر 2 شود. درخشش پولیشیچ که خودش با زدن پنالتی به سیتی باعث قهرمانی لیورپول شده بود در این بازی ادامه داشت و با یک حرکت زیبا دروازه آلیسون را برای سومین بار باز کرد تا اختلاف به یک گل برسد. چمبرلین که جانشین محمد صلاح شده بود در یک ضدحمله برای پنجمین بار در دقیقه 84 دروازه چلسی را باز کرد. در نهایت این مسابقه با برتری 5 بر 3 شاگردان یورگن کلوپ به پایان رسید.

یکی از نکات جالب این مسابقه درگیری لفظی فرانک لمپارد و یورگن کلوپ در جریان بازی بود.

 

photo_2020-07-23_01-49-37

photo_2020-07-23_01-49-35

erwerw

لیورپول و چلسی

لیورپول و چلسی

لیورپول و چلسی

لیورپول و چلسی

 

دیدگاه تان را بنویسید