گزرش جی پلاس از هفته بیست و پنجم لیگ برتر

جنگ بقا در سیرجان و جدال آسیایی شدن در آبادان و تبریز +برنامه و جدول لیگ

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال رقابت های جذابی برای بقا در لیگ و هم چنین کسب سهمیه آسیایی برگزار می شود و شاید در این هفته زمان مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس هم مشخص شود.

لینک کوتاه کپی شد

سرویس ورزشی جی پلاس، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال بعد از دو هفته، تمام 16 تیم لیگ برتر باید به میدان بروند چرا که به خاطر ابتلای برخی از بازیکنان فولاد و استقلال برخی دیدارها در دو هفته اخیر برگزار نشد. البته در این هفته نیز بازی پرسپولیس و فولاد به دلیل پایان نیافتن زمان قرنطینه بازیکنان خوزستان با دو روز تاخیر برگزار می شود.

پنج شنبه 26 تیر

ذوب آهن - ماشین سازی تبریز ساعت 20:45

شاگردان لوکابوناچیچ بعد از پیروزی پرگل برابر شاهین بوشهر تا حدودی از خطر سقوط نجات پیدا کردند و در بیست و پنجمین بازی خود در لیگ به مصاف ماشین سازی تبریز می رود. ذوب آهن با 25 امتیاز دهم است. در آن سوی میدان ماشین سازی شرایط عجیبی دارد و بعد از رفتن مهاجری، هومن افاضلی که از پارس جنوبی جم استعفا داد سرمربی گری این تیم را پذیرفت! تبریزی ها نیز که هفته گذشته به پرسپولیس باختند با 24 امتیاز یازدهم هستند. نتیجه این بازی می تواند جایگاه این دو تیم را در جدول جابه جا کند.

جمعه 27 تیر

تراکتور -سپاهان ساعت 20:15

یکی از مهم ترین بازی های هفته بیست و پنجم در تبریز و میان تیم های  دوم و چهارم جدول رده بندی برگزار می شود که این مسابقه به خاطر تلاش تیم های تراکتور و سپاهان برای کسب سهمیه آسیایی اهمیت زیادی دارد. سپاهان در هفته گذشته برابر پارس جنوبی متوقف شد و تراکتور هم با استقلال به تساوی رسید. تراکتور که می تواند در دیدار برابر سپاهان از میمبلا بازیکن کرونایی خود و مسعود شجاعی استفاده کند 41 امتیازی و حریف 42 امتیازی است و به همین دلیل این مسابقه جذابیت های زیادی دارد. با وجود اینکه برد و باخت در این بازی نمی توان رده اصلی تیم ها را مشخص کند اما تیم برنده می تواند به نایب قهرمانی لیگ امیدوارتر باشد.

پارس جنوبی جم - شهر خودرو ساعت 20:30

بعد از اعلام رای به تکرار بازی پارس جنوبی و استقلال، هومن افاضلی سرمربی این تیم استعفا داد تا به این ترتیب به نتیجه واکنش نشان بدهد؛ هرچند که این یک صرفا یک واکنش نبود و او به ماشین سازی رفت. پارس با وجود اینکه پنج امتیاز تا قعر جدول فاصله دارد اما تساوی هفته گذشته برابر سپاهان روحیه گرفته است. شهرخودرو هم در جم با سومین مربی این فصل خود یعنی سهراب بختیاری زاده به مصاف حریف می رود. گل محمدی و سرآسیایی دو مربی پیشین این تیم بودند. شهر خودرو هم امتیاز با سپاهان و به دلیل تفاضل گل در رده سوم جدول قرار دارد.

گل گهرسیرجان - شاهین شهرداری بوشهر ساعت 20:30

تیم های پانزدهم و شانزدهم جدول در سیرجان بازی حساس و سرنوشت سازی را با هم برگزار می کند. گل گهر که با 19 امتیازی است در صورت برد می تواند هم چنان امیدوار به بقا باشد و اگر شاهین بازی را ببازد اختلافش با تیم قبل از خود حداقل به چهار می رسد و این کار را سخت تر از قبل می کند. بنابراین هیچ یک از این تیم نمی خواهند با شکست در این مسابقه به سقوط نزدیک تر شوند و می خواهند تا آخرین هفته برای ماندن در لیگ برتر تلاش کنند. شاهین که از این هفته مهدی پاشازاده را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می بیند، 17 امتیازی است.

صنعت نفت آبادان - استقلال ساعت 21

بعد از هفته ها حاشیه شاگردان فرهاد مجیدی با ترکیبی نسبتا کامل باید به مصاف صنعت نفت آبادان بروند. پیروزی میزبان می تواند این تیم را با یک بازی بیشتر به رده ششم برساند و استقلال به رده هفتم بیاید اما اگر آبی ها به برتری برسند می توانند هم چنان به کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشند. صنعت نفت هفته گذشته با نساجی مساوی کرد و استقلال هم در آزادی برابر تراکتور متوقف شد. بازی دو تیم در دور رفت رقابت ها و زمانی که استراماچونی و اسکوچیچ روی نیمکت دو تیم بودند با 5 گل به نفع استقلال به پایان رسید.

سایپا - پیکان ساعت 21

فاصله سایپا با پیکان فقط یک امتیاز است و هرکدام از دو تیم می دانند در صورت لغزش می توانند یکی از تیم های سقوط کننده باشند به همین دلیل در اندیشه کسب امتیاز کامل در این مسابقه هستند. برنده این بازی تا حدودی می تواند نفس راحتی بکشد اما باخت در این مسابقه و البته مشخص شدن نتایج دیگر تیم های پایین جدولی می تواند برای هریک از تیم ها گران شود.

نساجی مازندران - نفت مسجد سلیمان ساعت 21

تیم های میانه جدولی که نه برای قهرمانی می جنگند، نه سهمیه و نه فرار از سقوط.  نفت مسجد سلیمان با 32 امتیاز هشتم است و نساجی با 27 امتیاز نهم. دو تیم در تلاش هستند جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشند و با بهترین رده ممکن لیگ را به پایان برسانند.

شنبه 28 تیر

پرسپولیس  - فولاد ساعت 21

به دلیل اینکه زمان قرنطینه فولادی ها  جمعه به پایان می رسد سازمان لیگ این بازی را از روز پنج شنبه به روز شنبه موکول کرد. شاگردان یحیی گل محمدی کار سختی برابر شاگردان جواد نکونام دارند چرا که آن ها نیز به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستند. پرسپولیس در صورت برد در این بازی (بدون در نظر گرفتن نتایج دیگر دیدارها) تنها یک پیروزی دیگر نیاز دارد. در آن سو فولاد که چند بازی عقب افتاده دارد اگر بتواند برابر پرسپولیس پیروز و بازی های عقب افتاده را هم با برد پشت سربگذارد می تواند نایب قهرمانی لیگ را در دستان خود ببیند.

برنامه کامل هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال

پنج شنبه 26 تیر

ذوب آهن - ماشین سازی ساعت 20:45

جمعه 27 تیر

تراکتور -سپاهان ساعت 20:15

پارس جنوبی جم - شهر خودرو 20:30

گل گهرسیرجان - شاهین شهرداری بوشهر 20:30

صنعت نفت آبادان - استقلال 21

سایپا - پیکان 21

نساجی مازندران - نفت مسجد سلیمان 21

شنبه 28 تیر

پرسپولیس - فولاد ساعت 21

 

RRRRRRRRRR

دیدگاه تان را بنویسید