قهرمان سابق وزنه برداری المپیک و جهان در گفت وگو با جی پلاس؛

بهداد سلیمی: از حضور در شورای مشورتی فدراسیون هدفی جز کمک ندارم/ با خلوص نیت آمدم

قهرمان سابق وزنه برداری المپیک و جهان می‌گوید تا زمانی که شورای مشورتی فدراسیون جلسه تشکیل ندهد هیچ گونه اظهار نظری در این باره نمی‌تواند داشته باشد و هدفش از حضور در این شورا فقط کمک کردن است.

لینک کوتاه کپی شد

سرویس ورزشی جی پلاس؛ بهداد سلیمی قهرمان سابق وزنه برداری المپیک و جهان که پس از خداحافظی از دنیای قهرمانی، در کمیته ملی المپیک پست گرفته و مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در امور المپین‌ها شده بود این بار طی حکمی از سوی علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری به عنوان عضو شورای مشورتی فدراسیون انتخاب شد.

بهداد سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس در این باره اظهار کرد: به هر حال فدراسیون برای همکاری این پیشنهاد را داد و من هم فعلا قبول کردم اما هنوز جلسه‌ای تشکیل نشده است. بنابراین باید در جلسه حضور داشته باشم تا ببینم شرایط چگونه است و اینکه آیا شورا می‌تواند مثمر ثمر باشد یا نه؟ اینکه شورای مشورتی می‌تواند تاثیر گذار باشد یا نه در جلسه مشخص می‌شود. من در این شورا نبوده ام و به همین دلیل نمی توانم بگویم چقدر تاثیر گذار است.

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کند فدراسیون برای کمتر شدن حواشی و اینکه دیگران فکر کنند فدراسیون از همه قهرمانان برای بهبود شرایط استفاده می‌کند این پیشنهاد را داده تاکید کرد: من خودم به شخصه با خلوص نیت به فدراسیون آمدم. اینکه چه بوده و چه اتفاقاتی افتاده خبر ندارم قصد من فقط کمک به وزنه برداری است و هدفی جز این ندارم.

قهرمان سابق وزنه برداری المپیک و جهان در پایان خاطر نشان کرد: با تمام این صحبت‌ها باید شورای فنی جلسه‌ای تشکیل دهد تا ببینم به چه شکل است و آن موقع در موردش نظر بدهم.

دیدگاه تان را بنویسید