مرادی: در وزنه برداری دو سهمیه داریم و محکوم به حرکت به سمت مدال هستیم

علی مرادی گفت: به علت شیوع کرونا اردوها تعطیل است ولی موقتا برخی از قهرمانان مثل علی هاشمی و سهراب مرادی برخی از روزها تمرین دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در بازدید صالحی‌امیری از فدراسیون وزنه‌بردرای گفت: به علت شیوع کرونا اردوها تعطیل است ولی موقتا برخی از قهرمانان مثل علی هاشمی و سهراب  مرادی برخی از روزها تمرین دارند.

وی تاکید کرد: خانم منظمی به عنوان نایب رئیس بانوان با ما همکاری می‌کنند. از خانم طاهری به واسطه حمایت از بانوان سپاسگزارم.

مرادی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های ما که بخشی از آن در خصوص تجهیزات است، مشکل داریم حتی این مشکلات در بخش تیم ملی هم هست. در زمان گودرزی و سجادی بخشی از تجهیزات وارد شد ولی دیگر نتوانستیم تجهیزاتی بگیریم. حتی الان که اردو تعطیل است نفرات شاخص برای المپیک ماهیانه حقوق می‌گیرند و قطع نشده است.

وی افزود: سال قبل شرایط مسابقات تغییر و یک سری اعزام‌ها اضافه شد و اینها با توجه به تحریم‌ها و تورم، تعهداتی را برای ما ایجاد کرد. وزارت ورزش فقط حقوق را تامین ‌می‌کند و تعهدات قبلی پابرجاست. یکی از آنها جایزه نقدی است که اینها تعهدات مالی است. مبالغی از نوبخت گرفتیم که به نام فدراسیون و به کام استان گیلان شد. از شما می‌خواهم به نوبخت بگویید چیزی به فدراسیون واریز نشده و به اداره کل گیلان رفته است. اگر اینگونه باشد از سال آینده جام‌ها را به استان‌ها نمی‌سپاریم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: از دوره دوم مدیریت و در این 6 سال بحث مبارزه با دوپینگ را پیگیری کردم. با توجه به شیوع کرونا و قرنطینه و باز شدن مسائل کنترلی و خطرات حضور وادا در شرایط ویژه‌ای هستیم‌. امیدوارم سهمیه بیشتری به ما در بحث کنترل دوپینگ داده شود. اگر سهل انگاری شود فاجعه رقم خواهد خورد. از شما می‌خواهم در این مورد با وزیر هم صحبت کنید. ما در این 6 سال فقط دو مورد دوپینگ داشتیم که آن هم بیرون اردو توسط دو بچه انجام شده است. آقای خلیلیان به نایب رئیس فدراسیون گفته در بحث دوپینگ نمی‌توانیم از لحاظ مالی کمک کنیم. ما دو سهمیه داریم و محکوم به حرکت به سمت مدال هستیم و ستاد مبارزه با دوپینگ نباید خودش را کنار بکشد.

مریم منتظمی، نایب رئیس بانوان در این بازدید گزارشی ارائه کرد. وی گفت: در حدود 170 مربی تربیت شدند. بعلاوه یک سری از دختران ما استعدادزیادی دارند و می‌توانند همراه مردان مدال‌آور باشند. من‌همچنان غبطه می‌خورم که ای کاش آقای صالحی‌امیری  وزیر می‌شدند و در کنار دکتر سجادی به ورزش کمک می‌کردند البته آقای سلطانی‌فر هم زحمات زیادی کشیدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید