سرمربی تیم ملی وزنه برداری مادام العمر محروم شد؟

فدراسیون وزنه‌برداری مصر سرمربی تیم ملی این کشور را به صورت موقت از فعالیت محروم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، خالد کورانی مربی موفق وزنه‌برداری مصر که هفته گذشته از بی‌گناهی خود در رسوایی اخیر که منجر به محرومیت این کشور از بازی‌های المپیک توکیو شده صحبت کرده بود به صورت موقت به خاطر اتهام دوپینگ تعلیق شد.

هنوز هیچ جزئیاتی از تخلفات منتشر نشده اما اگر کورانی مرتکب تخلف شده باشد این احتمال وجود دارد وی برای تمام عمر از فعالیت در ورزش محروم شود.

تست دوپینگ 7 وزنه‌بردار مصری که در کمپ تمرینی زیر نظر کورانی برای مسابقات قهرمانی آفریقا در سال 2016 فعالیت می‌کردند مثبت شد. از این بین 2 وزنه‌بردار دختر 14 ساله و 5 پسر زیر 18 سال بودند. همه 7 وزنه‌بردار محروم شدند.

در گزارشاتی که 2 هفته پیش در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد یک هیات مستقل اعلام کرد این بسیار نگران‌کننده است که هیچ اقدامی علیه این مربی که با 7 ورزشکار کار کرده صورت نگرفته است.

بعد از یک روند طولانی، سپتامبر گذشته تیم ملی مصر از حضور در رقابت‌های بین‌المللی به مدت 2 سال محروم شد. این کشور همچنین نمی‌تواند هیچ وزنه‌برداری را به بازی‌های المپیک توکیو اعزام کند.

کورانی در حال حاضر سرمربی تیم ملی تونس است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های سفر در آذربایجان به سر می‌برد. تیم ملی تونس به مدت 3 ماه است که در باکو به سر می‌برد.

 

دیدگاه تان را بنویسید