جی پلاس

احساساتی شدن مرد آلمانی/ کلوپ بعد از قهرمانی لیورپول چه گفت؟

سرمربی لیورپول بعد از مسجل شدن قهرمانی این تیم در لیگ برتر جزیره و در حالی که از شادی توان صحبت کردن نداشت، این قهرمانی را به کنی داگلیش و استیون جرارد تقدیم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سرویس ورزشی جی پلاس، یورگن کلوپ بعد از مسجل شدن قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس که بعد از 30 سال به دست آمد، در حالی که در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت احساساتی هم شده بود، گفت: چیزی برای گفتن ندارم. واقعا باور نکردنی بود. همه چیز فراتر از انتظارم بود و هرگز تصور نمی کردم که این چنین احساساتی شوم. قهرمانی با لیورپول فوق العاده بود.

او ادامه داد: دستاور خارق العاده ای برای بازیکنان و تیم بود و به عنوان یک مربی که کنار این بازیکنان هستم بسیار خوشحالم و از این موضوع لذت می برم.

کلوپ با تقدیم این قهرمانی به کنی داگلیش و استیون جرارد خطاب به آن ها گفت: کنی تو ما را حمایت کردی  در حالی که مجبور شدیم 30 سال برای قهرمانی صبر کنیم. به خاطر تو استیون که مجبور شدی مدت زمان زیادی را صبر کنی و می دانم که چه معنایی برای تو دارد. این افتخار و این شادی متعلق به همه ماست که به خاطر روح شما و تمام هم دوره ای های شما به وجود آمده است. به خاطر تاریخ باشکوهی که این تیم دارد انگیزه دادن به بازیکنانم کار سختی نبود.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول گفت: دیدن 100 دقیقه بازی چلسی و منچسترسیتی استرس زیادی داشت و این بازی برای لیورپولی ها مهم و البته معنادار بود. زمانی که چلسی موقعیت های زیادی را خلق می کرد استرس می گرفتم و باز هم باید تاکید کنم که افتخار بزرگی برای همه ما است و در دو سال اخیر این یک حس عجیب و فراموش نشدنی برای من است.

 

دیدگاه تان را بنویسید