طارمی دوباره گل زد اما ریوآوه باخت +فیلم

ریوآوه با وجود گلزنی مهدی طارمی برابر بنفیکا شکست خورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بامداد پنجشنبه در دیداری حساس از هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاه‌های پرتغال، ریوآوه که «مهدی طارمی» مهاجم تیم ملی ایران را در ترکیب داشت از تیم مدعی بنفیکا میزبانی کرد که در نهایت  متحمل شکست دو بر یک شد.

طارمی که فصل درخشانی را سپری می‌کند در دقیقه ۲۷ با ضربه سر دروازه تیم پرافتخار بنفیکا را گشود. هرچند اعضای تیم بنفیکا اعتقاد به آفساید داشتند اما سیستم کمک داور ویدئویی نشان داد که این گل صحیح بوده است.

در دقیقه ۶۲ «المو سراتی» از ریوآوه با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار میزبان سخت شود و لحظاتی پس از آن «سفروویچ» مهاجم باتجربه بنفیکا کار را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۷۲ «نونو سانتوس» هم اخراج شد تا ریوآوه ۹ نفره شود. این مساله سبب شد تا میزبان توان مقاومت برابر حریف مطرح خود را نداشته باشد.

در دقیقه ۸۷ «جولین وایگل» آلمانی کرنر ارسالی را با  ضربه سر تماشایی به گل دوم بنفیکا تبدیل کرد.

طارمی در دقیقه ۹۰ این دیدار جای خود را به «موریرا» داد. مهاجم تیم ملی ایران در حالی مقابل بنفیکا گلزنی کرد که این تیم مطرح از مشتریان جدی طارمی است و به احتمال زیاد وی فصل آینده به این تیم خواهد پیوست.

با نتیجه به دست آمده، بنفیکا به امتیاز ۶۴ رسید و با تفاضل گل بهتر نسبت به پورتو راهی صدر جدول شد و ریوآوه نیز ۴۱ امتیازی باقی ماند.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید