شهر گرگان در آستانه انصراف از فینال لیگ برتر بسکتبال زنان

طبق گفته فریده شجاعی احتمال دارد تیم بانوان شهر گرگان از برگزاری بازی فینال بسکتبال انصراف دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بازی برگشت فینال بسکتبال بانوان بین تیم‌های گروه بهمن و بانوان شهر گرگان اواخر سال ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و هنوز تصمیم‌گیری قطعی در این مورد انجام نشده است.

به گفته فریده شجاعی، نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال، قرار بود امروز جلسه ای با حضور سرمربیان تیم‌های فینالیست در فدراسیون برگزار شود اما نیکا بیک لیک لی، سرمربی تیم گرگان نتوانسته در این جلسه شرکت کند و به صورت تلفنی رضایت خود را برای اعلام پایان لیگ اعلام کرده است.

شجاعی گفت: باید باشگاه گرگان به صورت کتبی به ما نامه انصراف از برگزاری فینال  را بدهد اما هنوز چنین نامه‌ای نداده است. اگر تا پایان امروز تصمیم خود را اعلام‌نکنند به آنها نامه می‌زنیم. در صورتی که نظرشان بر برگزاری لیگ باشد یک ماه به تیم‌ها فرصت می‌دهیم تا تمرین کنند، سپس تیم‌ها با هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی، سه روز قبل از مسابقه تست کرونا می‌دهند و بازی را برگزار می‌کنیم.

در صورتی که تیم گرگان از برگزاری بازی فینال انصراف بدهد، گروه بهمن به عنوان قهرمان معرفی می‌شود چرا که این تیم در دیدار رفت فینال به پیروزی رسیده و در طول لیگ نیز تنها تیم بدون باخت بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید