مشخص شدن مدت زمان قرارداد مرد کروات با ایران/ اگر اسکوچیچ اخراج شود فدراسیون باید غرامت بدهد؟

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال درباره مدت زمان قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی ایران صحبت کرد و اعلام کرد او تا پایان جام ملت های آسیا قرارداد دارد اما مرحله به مرحله درخصوص ادامه همکاری با او تصمیم گیری می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، مهدی محمد نبی سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ایران درباره مدت قرارداد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی با فدراسیون فوتبال گفت: او تا پایان جام ملت های آسیایی چین با فدراسیون قرارداد دارد البته تصمیم برای ادامه همکاری مرحله به مرحله است که براساس هر رقابتی که پشت سر می گذارد قرارداد او هم پیش می رود. زمانی که دور اول انتخابی جام جهانی به پایان برسد درخصوص عملکرد او بررسی صورت می گیرد و تصمیم لازم هم گرفته می شود. در قرارداد آورده شده است که کارفرما در هرمرحله تصمیم می گیرد و با مربی به توافق لازم می رسد.

او در پاسخ به این سوال که آیا غرامتی هم در کار است یا خیر گفت: نه. در قرارداد آمده که براساس رضایت کارفرما نسبت به مربی تصمیم ادامه همکاری گرفته می شود و مرحله اول قرارداد او بعد از چهاربازی به پایان می رسد.

نبی درباره عملکرد چند ماهه اسکوچیچ با وجود عدم برگزاری مسابقات و اردوها گفت: او در فرصت کمی که داشته درباره لژیونرها تحقیق و بررسی های فنی انجام داده است. طبق قراردادی که امضا شده است او باید گزارش عملکرد خود را هم بدهد.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال درباره شایعه برکناری اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است و وظیفه ما این است که به او کمک کنیم که در این چهاربازی که حیاتی است 12 امتیاز را بگیریم. او سرمربی است و کریم باقری و وحید هاشمیان دستیاران او هستند و همه ما باید به او کمک کنیم و نباید شایعه درست کنیم.

او درخصوص پرونده شکایت کی روش بابت عدم پرداخت پاداش سومی در جام ملت های آسیا گفت: شاید در همان زمان که لایحه برای فیفا ارسال شده بود این امکان وجود داشت که این موضوع با مکالمه تلفنی با کی روش یا مذاکره حضوری حل شود اما جبهه گیری ها کار را به اینجا رساند. برای شکایت به CAS هم ابتدا هیات رییس فدراسیون باید آن راتصویب کند و بعد ما اقدام کنیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید