کمک آزمون و هم تیمی هایش به بیمارستانی در روسیه

اعضای تیم زنیت سن پترزبورگ به بیمارستانی در کشور روسیه کمک مالی کردند تا بتوانند در راه مبارزه با کرونا قدمی برداشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اعضای تیم فوتبال زنیت به یکی از بیمارستان‌های روسیه که بیماران کرونایی در آن بستری هستند، کمک مالی خواهند کرد. این خبر توسط سرویس مطبوعاتی باشگاه گزارش شده است. اعضای تیم صدرنشین لیگ فوتبال روسیه بودجه شخصی را برای خرید تجهیزات پزشکی و مواد اصلی به بیمارستان مورد نظر اختصاص خواهند داد.

الکساندر مدودف، مدیرعامل زنیت درباره این اقدام بازیکنان تیمش گفت: ما می‌بینیم که ویروس کرونا با سرعت در حال گسترش در کشور ما و در سراسر جهان است. در این شرایط دشوار، تیم و باشگاه می‌خواستند تا در کنار مردم باشند. مقرر شد برای تهیه بیش‌ترین تجهیزات و مواد لازم برای بیمارستان شهر سنت جورج، جایی که پزشکان شبانه‌روزی به مبارزه با ویروس کرونا می‌پردازند، وجوه واریزی شود تا مهم‌ترین اقلام مورد نیاز برای بیمارستان خریداری شود. ما فقط با تلاش‌های مشترک، یک به یک، گام به گام، ویروس را شکست خواهیم داد. امروز وظیفه ما است که به کسانی که بیش‌ترین نیاز به کمک را دارند، کمک کنیم و از این افراد پشتیبانی لازم را صورت دهیم. 

نزدیک به دو هزار نفر در کشور روسیه به ویروس کرونا مبتلا شدند و تاکنون ۹ نفر جان‌شان را از دست داده‌اند. این امر باعث تعطیلی رقابت‌های باشگاهی در کشور روسیه از جمله رقابت‌های لیگ فوتبال این کشور نیز شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید