به گزارش خبرنگار مهر، فاضل عبیات دوشنبه شب در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر، اظهار کرد: شرایط جدی است و روند ابتلاء در تمام کشور روند صعودی دارد که اگر افزایش یابد ممکن است به مرحله غیرقابل کنترل تبدیل شود.

وی بر رعایت طرح ملی «فاصله اجتماعی» تأکید کرد و گفت: رعایت فاصله اجتماعی کمتر از ۷۰ درصد بی‌نتیجه است و باید حداکثر تلاش برای حفظ این فاصله به کار گرفته شود.

معاون استاندار خوزستان با بیان اینکه طبق مشاهدات طی سفر به خرمشهر هنوز جمعیت در شهر در تردد هستند، افزود: تمام مبادی ورودی و خروجی شهر باید بسته شود و میزان تردد ۹۰ درصد کاهش یابد تا بتوان انتظار نتیجه مطلوب را داشت.

عبیات بر لزوم تعطیل شدن تمام مراسم‌ها در این شهرستان تأکید کرد و گفت: مراسم‌ها باید به صورت کامل تعطیل شوند و فرمانداران باید با افرادی که به این اخطارها بی‌توجهی می‌کنند، برخورد جدی کند چرا که عامل ایجاد خطر محسوب می‌شوند.

وی افزود: اگر شهر از بابت رعایت دستورالعمل طرح ملی «فاصله‌گذاری اجتماعی» به آسودگی خاطر برسد می‌توان برای توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌ها به قشر کم برخوردار برنامه‌ریزی بهتری انجام داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.