جی پلاس

مورد عجیب در لیگ برتر فوتبال ایران!

در پایان هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران تیم پیکان آمار جالبی را از خود برجای گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در پایان هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس کماکان با 19 بازی و 41 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهرخودرو به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا این هفته بازی نکردند اما تراکتور توانست با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان به رده دوم جدول برسد.

پیکان هم قعرنشین جدید لیگ لقب گرفت؛ شاگردان ویسی با شکست برابر فولاد و با توجه به پیروزی شاهین و گل گهر در رده شانزدهم جدول قرار گرفتند.

نکته جالب توجه در خصوص لیگ برتر ایران آمار بهتر خط حمله پیکان قعرنشین نسبت به پرسپولیس صدرنشین است. پیکان در 20 بازی گذشته خود 27 گل زده داشته و سومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد. فقط سپاهان و استقلال که تیم های بالای جدولی هستند آماری بهتر از این تیم دارند.

این اتفاق در حالی برای پیکان رخ داده که پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر 2 گل کمتر از پیکان دارد و 25 بار دروازه حریفان را بازکرده است.

پیروزی 6 بر 2 پیکان برابر ماشین سازی تبریز در هفته چهارم لیگ برتر مهم ترین عامل برای ثبت این آمار است. پیکانی ها دو گل به استقلال زدند و با این تیم به تساوی رسیدند و یک گل هم وارد دروازه پرسپولیس کردند.

با این حال گل های خورده پیکان نیز عجیب است. آن ها 37 گل را دریافت کردند و باعث شده که تفاضل 10- برای این تیم ثبت شود. پیکان بدترین خط دفاع لیگ را دارد و از آن سو پرسپولیس با 9 گل خورده بهترین دفاع. پیکان تهران از عجیب ترین تیم های لیگ برتر به شمار می رود تیمی که سومین خط حمله برتر را دارد، هم قعرنشین است و هم دارای بدترین خط دفاع!

 

Untitled

"میشو" هت تریک کرد؛ آقا معلم برد!+ فیلم/جدول

دیدگاه تان را بنویسید