یادداشت جی پلاس از رفتار عجیب دو گزینه رسمی هدایت تیم ملی فوتبال

دایی و قلعه نویی؛ منتقدان همیشگی پنهان کاری و تکذیب مذاکره با فدراسیون!

در حالی که قلعه نویی و دایی مذاکره با فدراسیون برای سرمربی گری تیم ملی فوتبال را تکذیب کردند اما فدراسیون رسما اعلام کرد که با آن ها صحبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، بعد از ماجرای عجیب و غریب قطع همکاری تیم ملی فوتبال ایران با مارک ویلموتس و البته مشکلات مالی موجود در فدراسیون فوتبال بدون رییس، تصمیم بر این شد که از مربی ایرانی در راس کادرفنی تیم ملی استفاده شود.

چندی پیش صحبت از یحیی گل محمدی بود که به نظر می رسد او خودش علاقه ای به پذیرفتن این سمت نداشت و وحید هاشمیان نیز از ابتدا صحبت هایی مبنی برعدم تمایل حضور به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی را انجام داده بود.

در نهایت تمام شواهد، گواه این بود که فدراسیون فوتبال، علی دایی و امیرقلعه نویی را به عنوان گزینه های نهایی خود برای سرمربی گری تیم ملی در نظر دارد. البته که چند روزی صحبت از دبیاسی هم بود که مشخص نشد اسم او چگونه میان گزینه ها آمد و چگونه هم حذف شد! هرچند که فدراسیون مذاکره با این مربی را تکذیب و خودش تایید کرد.

در این میان یکی از عجیب ترین اتفاقات رخ داده مربوط به صحبت های علی دایی و امیر قلعه نویی است؛ دو مربی که هرگونه مذاکره با فدراسیون را تکذیب کردند!

در حالی که امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون کاملا واضح و شفاف از مذاکره فدراسیون با این دو مربی صحبت کرد اما در روزهای گذشته هردو این مربیان در اظهار نظر هایی صحبت با فدراسیون برای قبول سرمربی گری تیم ملی را رد کردند.

کمتر از یک هفته پیش امیر قلعه نویی اعلام کرد که تمرکزش روی تیم سپاهان و آغاز دوباره لیگ برتر است و هیچ گونه صحبتی را نداشته است!

مشخص نیست دو مربی که بارها در اظهارنظرهایشان بر روی صداقت تاکید داشتند و بارها در نشست خبری لیگ برتر خود از برخی پنهان کاری ها گلایه کردند حالا چرا خود این چنین برابر این خبر موضع گرفتند! مربیانی که به دفعات از پنهان کاری و تناقض گویی های فدراسیون انتقاد کردند حالا خودشان نیز دست به این کار زدند.

شاید طبیعی باشد که آن ها نخواهند تا زمان مشخص شدن سرمربی صحبتی در این باره کنند اما شاید بتوان با سکوت و نه تکذیب هر آن چه که در حال وقوع است، راه بهتری را پیش گرفت. در تمام دنیا در زمان انتخاب سرمربی یک تیم برخی مسائل مخفی می ماند اما کسی آن چه که در حال رخ دادن است را تکذیب نمی کند؛ موضوعی که در ایران به راحتی صورت می گیرد. به نظر می رسد در ادامه هم مبلغ قرارداد سرمربی جدید تیم ملی با فدراسیون به صورت راز باقی بماند!

علاوه بر تمامی مسائل به نظر می رسد این دو مربی که نمی دانند در نهایت کدام شان می تواند نفر اول تیم ملی باشد، ترجیح دادند که هیچ گاه اسمی از آن ها در میان کاندیداها نباشد تا بعدا مجبور به پاسخگویی در خصوص علت انتخاب نشدنشان نشوند!

 

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال قطعا ایرانی است

 

دیدگاه تان را بنویسید