اظهار نظر بازیکنان سپاهان بعد از تساوی برابر استقلال

نورافکن: نمی خواستم قلعه نویی بازنده باشد/آقایی: گل خوردن بخشی از فوتبال است

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بعد از استقلال قلعه‌نویی، استراماچونی هم یک استقلال قدرتمند و خوب ساخته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،امید نورافکن پس از تساوی 2 بر 2ر مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به جرأت می‌توانم بگویم بعد از استقلالی که قلعه‌نویی ساخت این بهترین استقلالی است که دیده بودم. به آقای استراماچونی تبریک می‌گویم. او تیم قدرتمند و خوبی ساخته است. در کشور ما فقط فوتبال تفریح مردم است و نیمی از هواداران فوتبال طرفدار استقلال هستند. 

نورافکن در مورد گل تساوی بازی که به ثمر رساند، گفت: خدا را شکر کاری کردم که هم تیمی‌هایم ناراحت نباشند و بازی مساوی شود. البته من فوتبالم را با استقلال شروع کردم و تجربه‌ بازی قبل از استقلال را نداشتم. هواداران استقلال من را حمایت کردند و من پیشرفت کردم و آرام آرام به تیم ملی هم رسیدم این مسابقه برای من یک بازی خاص بود که سخت هم شد. در آخر بازی هم به تیم محبوبم که هشت سال در آن بازی کردم گل زدم.

وی در مورد اینکه قلعه‌نویی بازنده نشد، تاکید کرد: قلعه‌نویی من را به استقلال آورد و دوست داشتم که او بازنده این بازی نباشد که همین اتفاق هم افتاد.

سعید آقایی پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال که با نتیجه تساوی 2 بر 2 خاتمه پیدا کرد در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرده و اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل هم برسیم. در ادامه توپ و میدان را به استقلال دادیم، اما به خوبی دفاع کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم هم شروع خوبی داشتیم تا اینکه گل خوردیم. دو تا از بهترین تیم‌های ایران امروز مقابل هم قرار گرفته بودند. آخر بازی توانستیم به گل برسیم تا بازی مساوی شود. به این ترتیب حداقل امتیاز را از این مسابقه گرفتیم. روی ضد حمله گل خوردیم. تاکنون تنها 3 گل دریافت کرده‌ایم و این هم بخشی از فوتبال است و برای هر تیمی اتفاق می‌افتد. 

مدافع تیم فوتبال سپاهان درمورد عملکرد داور در این مسابقه، خاطرنشان کرد: داخل محوطه جریمه رضا میرزایی را زدند و خطای پنالتی بود، اما در صحنه‌ای که استقلالی‌ها معترض هستند من صحنه را ندیدم، چون در تیر اول ایستاده بودم و نمی‌توانم نظر الکی بدهم.

رضا میرزایی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل استقلال تهران اظهار داشت: در یک صحنه خطایی اعلام شد که به نظر من این خطا روی خط محوطه جریمه رخ داد و پنالتی بود. کمک داور پشت دروازه هم گفت که خطا روی خط بوده که اگر این خط درست باشد در واقع پنالتی ما دیده نشد.

وی افزود: بازی خوبی بود ما برای گرفتن سه امتیاز به میدان رفته بودیم که نشد. ان‌شاءالله در بازی‌های بعد جبران می‌کنیم.

عزت‌الله پورقاز پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال که با نتیجه تساوی 2 بر 2 خاتمه پیدا کرد در جمع خبرنگاران حاضر شد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و امیدوارم تماشاگرانی که این مسابقه را دیدند لذت برده و از آن راضی باشند. 

وی درخصوص عملکرد داور در این بازی، خاطرنشان کرد: داوری هم بد نبود. من از هر دو صحنه‌ای که تیم‌ها به آن معترض هستند دور بودم و نتوانستم دقیق ببینم. بنابراین الان هم نمی‌توانم نظری در مورد آنها بدهم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید