نورافکن: با شالروا برای ماندن در استقلال مذاکره کردم

بازیکن تیم فوتبال امید ایران می گوید تمام فوتبال ایران باید برای رسیدن به المپیک کمک کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ امید نورافکن در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه تمرین تیم امید گفت: روز اولی است که در اردو حضور دارم و امیدوارم از مرحله سختی که پیش روی ما است و در سید چهار قرار داریم با موفقیت عبور کنیم.

 

او درباره دیدار با تیم بزرگسالان ایران تصریح کرد: من از برنامه تیم ملی و بازی با تیم بزرگسالان خبر ندارم اما می دانم کار سختی داریم. کل فوتبال باید کمک کنند تا به المپیک برویم. ما کار آسانی نداریم و در دوره های قبل هم به این مهم نرسیدیم.

وی در ادامه درباره حضور مجیدی اضافه کرد: مجیدی جز یکی از بهترین و محبوب ترین فوتبالیست ها بود و امیدوارم با او به المپیک برسیم.

نورافکن در پاسخ به این سوال که آیا مجیدی می تواند در استقلال موفق شود، بیان کرد: با حرف نمی توانیم بگوییم مجیدی موفق می شود یا نه اما همه تلاش خود را می کنیم.  امروز در جلسه گفتند که ما کار سختی داریم و باید تمرکز کنیم تا به خواسته خود برسیم.

بازیکن استقلال در نیم فصل گذشته درباره شانس باقی ماندن در این تیم و یا بازگشت به شالروا گفت: تا الان با باشگاه شالروا صحبت هایی انجام شده و امیدوارم اتفاق خیر پیش بیفتد. از بچگی تا امروز عاشق استقلال بودم و امیدوارم نتیجه نهایی برای من و استقلال مناسب باشد.

دیدگاه تان را بنویسید