صحبت های بازیکنان استقلال بعد از پیروزی برابر گل ریحان

آقایی: مشکلی با استقلال ندارم/ رضاوند: برابر گل ریحان تحت فشار بودیم

هافبک استقلال می‌گوید مرتضی تبریزی گل‌های زیادی برای این تیم در طول فصل جاری خواهد زد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سجاد آقایی، بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر گل ریحان البرز اظهار کرد:‌ امیدوارم که بتوانیم روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزنیم. ما محکومیم که همه بازی‌ها را ببریم. امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم. این برد از نظر روحی خیلی به ما کمک کرد. امیدوارم باز هم دل هواداران را شاد کنیم. 

او در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلش با باشگاه حل شد بیان کرد: من مشکلی نداشتم. اینکه می‌گویند من به سرمربی تیم گفتم من را بازی بده و او هم مخالفت کرده، کذب است.

آرش رضاوند بعد از پیروزی تیمش مقابل گل ریحان البرز در جام حذفی گفت: می‌دانستیم که بازی دشواری خواهیم داشت. خیلی از بازیکنان گل ریحان لیگ برتری بودند. ما موقعیت‌های زیادی از دست دادیم اما دست هواداران درد نکند که از ما حمایت کردند.

او درباره دلخوری مرتضی تبریزی به خاطر شعار هواداران و فشار موجود روی بازیکنان تاکید کرد: فشار روی بازیکن باعث ایجاد استرس می‌شود. تبریزی بازیکن بزرگی است. این مسائل او و سایر بازیکنان را اذیت می‌کند. شک نکنید که تبریزی گل‌های زیادی برای ما می‌زند.

رضاوند درباره ضعف خط حمله تیمش اظهار کرد: ما در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه هستیم. فقط مرتضی تبریزی را به عنوان مهاجم نوک داریم. با این حال بازیکنان جوان خوبی داریم. سجاد آقایی وارد زمین شد و جریان بازی را عوض کرد.

هافبک استقلال درباره ضعف خط دفاعی تیمش یادآور شد: ما تا این دیدار تحت استرس بودیم. این موضوع شرایط را برای ما سخت کرد و در اکثر بازی‌ها در اواخر بازی گل می‌خوردیم.

او درباره از دست رفتن پنالتی‌های تیمش تاکید کرد: این موضوع به خاطر فشار روانی روی تیم است. شک نکنید که اگر یکی، دو بازی را ببریم همه پنالتی‌های ما گل می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید