والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۱۹- تهران

رائول لوزانو: ایران شایسته پیروزی بود / از بازی برابر شاگردان سابقم لذت می برم

سرمربی تیم ملی والیبال چین گفت:همیشه از بازی کردن برابر ایران لذت می برم. در آینده نیز تمایل دارم مقابل ایران بازی کنیم تا بتوانیم توانایی های خود را به نمایش بگذاریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال چین که روزی خودش روی نیمکت تیم ملی ایران می نشست بعد از شکست تیمش برابر ایران گفت: ابتدا به مردم ایران و تماشاگران حاضر در ورزشگاه به خاطر جو فوق العاده ای که ایجاد کرده بودند تبریک می گویم. خبرنگارانی که در چین هستند بارها از من سوال کردند که چرا تا به امروز مصاحبه ای از من منتشر نشده است. من همیشه خوشحال می شوم که با رسانه های ایرانی مصاحبه داشته باشم و تا آخر دوران کاری ام به این موضع پایبند هستم و پاسخگوی آن ها خواهم بود.

او در ادامه صحبت های خود گفت: به تیم ملی ایران تبریک می گویم چرا که آن ها شایسته پیروزی بودند. ایران در این بازی ترکیب اصلی خود را به زمین فرستاد.

سرمربی تیم ملی والیبال چین گفت: همیشه از بازی کردن برابر ایران لذت می برم. در آینده نیز تمایل دارم مقابل ایران بازی کنیم تا بتوانیم توانایی های خود را به نمایش بگذاریم.

لوزانو گفت: جو ورزشگاه ایران فوق العاده است و دلیل اصلی  من برای تمایل حضور در فینال این است که بازیکنانم در حضور تماشاگران ایران و جو فوق العاده بازی کنند و این حس را تجربه کنند.

او در پایان با تایید اینکه بازیکنان چین کم تجربه هستند، گفت: موافق هستم که تیم ما جوان است. ما نه تنها کم تجربه هستیم بلکه در زمینه فنی نیز ضعف داریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید