انصاری فرد: سطح بازی ها در لیگ قطر بالا است/ السیلیه تجربه متفاوتی برای من است

مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه السیلیه گفت: پیش از این تجربه بازی در کشورهای متعددی مثل اسپانیا، یونان و انگلیس را داشتم و بازی در قطر برای من تجربه متفاوتی بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کریم انصاری فرد مهاجم این فصل السیلیه در مصاحبه با سازمان لیگ ستارگان قطر گفت: پیش از این تجربه بازی در کشورهای متعددی مثل اسپانیا، یونان و انگلیس را داشتم و بازی در قطر برای من تجربه متفاوتی بود. سطح بازی ها در لیگ قطر بالا است. در اینجا بازیکنان سرشناس زیادی حضور دارند که تجربه بازی در لیگ های مشهور اروپایی را دارند. حضور این ستارگان رقابت را در لیگ قطر بهتر می کند.

وی افزود: به صورت کلی فوتبال در قطر روز به روز در حال رشد است تا جایی که تیم ملی قطر اکنون بهترین در آسیا شده است. در دو جام جهانی برزیل و روسیه برای تیم ملی کشورم بازی کردم و در طول این سال ها بارها مقابل بازیکنان قطری بازی کردم به همین خاطر شناخت خوبی از قطر دارم.بسیاری از بازیکنان اینجا هستند که دوستم هستند.

مهاجم ایرانی در پایان گفت: ما در این فصل به همراه السیلیه مربی و بازیکنان خوبی داریم. در این فصل بازیکنان جدید خوبی به تیم آمدند تا نتایج بهتری کسب شود.السیلیه در فصل گذشته در رده سوم ایستاده است و در این فصل هدف ما این است که در تمام بازی ها 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید