مربی تیم ملی والیبال: کمبود بازی تدارکاتی داریم

مربی تیم ملی والیبال ایران می گوید با دریافت خوب برابر سرویس های آلمان می توانیم در سومین دیدار نیز پیروز باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سعید رضایی مربی تیم ملی والیبال ایران بعد از کسب پیروزی برابر چین گفت: بابت نمایش امروز تیم بسیار خوشحال هستم. در سومین دیدار با چین بعد از اوفا روسیه و اردبیل در سال های اخیر و با توجه به رقابت در انتخابی المپیک، کار سخت بود. تیم ما هر چند از نظر فنی آمادگی داشت اما کمبود بازی تدارکاتی داریم ولی با برد دیروز توانستیم شرایط تیمی بهتری داشته باشیم.

وی در ادامه صحبت های خود خاطر نشان کرد: به چین فرصت ندادیم که تاکتیک های خود را انجام دهد. با یک نمایش خوب برنده شدیم و این اعتماد به نفس را به چین ندادیم که توانایی برد برابر ایران را در انتخابی المپیک دارد.

او در ادامه صحبت های خود درباره دیدار با آلمان اظهار داشت: آلمان تغییرات زیادی در تیم خود داشت و به همین دلیل چین را 3 بر 2 شکست داد و می توانست 3 بر صفر برنده باشد. بازی آنها برابر ایتالیا قبل از دیدار ما بود و فرصت نکردیم این دیدار را تماشا کنیم. پتانسیل تیم آلمان زیاد است اما آنها شکل تیمی خود را پیدا نکردند. آلمان سرویس های زهر داری دارد و امیدوارم فردا نیز مانند امروز با دریافت های خوب، سرویس حریف را مهار کرده و تاکتیک خوبی به اجرا بگذاریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید