کولاکوویچ: به بازی تدارکاتی قبل از شروع لیگ نیاز داشتیم/ مسابقات را خوب شروع کردیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی در دومین مسابقه مقابل چین اظهار کرد: امروز با سرویس های خوب شرایط بازی را کنترل کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل چین اظهار کرد: ابتدا از لوزانو سرمربی چین برای میزبانی خوب این هفته تشکر میکنم. این بازی برای ما متفاوت بود. ما در ست نخست سعی کردیم بهتر از روز قبل سرویس بزنیم و موفق شدیم. چین در ادامه در دفاع روی تور خوب کار کرد و ما سعی کردیم که امتیاز به امتیاز بازی را کنترل کنیم. باید از حمایت تماشاگران و تلاش خوب بازیکنانم تشکر کنم.

وی در پاسخ به سوالی درباره موفقیت در دو بازی بدون بازی تدارکاتی گفت: این امتیاز نیست. واقعیت این است که ما به بازی های تدارکاتی قبل از این مسابقات نیاز داشتیم. آمار اشتباه های ما در سرویس و کار تیمی به دلیل عدم بازی های دوستانه ما بود. با همه این ها خوشحالم که از نظر نتیجه خوب مسابقات را استارت زدیم و این در ادامه مسابقات به ما کمک می کند.

سرمربی تیم ایران درباره بازی بعدی مقابل آلمان نیز گفت: فردا دیدار با آلمان بازی بزرگی برای ماست. آلمان شب گذشته مقابل چین و امروز مقابل ایتالیا بازی داشت، باید با ارزیابی مسابقه آن ها به دنبال یک بازی خوب باشیم.

کولاکوویچ درباره تیم چین نیز گفت: تیم ها در مسابقات مختلف شرایط متفاوتی دارند و نمی توان در یک مسابقه تیمی را ارزیابی کرد اما من بازی های چین را دنبال میکنم. به نظرم چین در حال پیشرفت است و خوب والیبال بازی می کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید