بازیکن تیم ملی والیبال در گفت وگو با جی پلاس؛

علی شفیعی: اگر بازی تدارکاتی بود شرایط بهتری داشتیم/ رقابت سالمی در تیم ملی والیبال حاکم است

ملی پوش والیبال ایران گفت: بازیکنان در تلاش هستند که توانایی های خودشان را به کادر فنی تیم ملی نشان بدهند و من شاهد فضای رقابتی بسیار خوبی در تیم هستم.

لینک کوتاه کپی شد

علی شفیعی بازیکن تیم ملی والیبال ایران در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس درباره شرایط تمرینات تیم ملی قبل از آغاز لیگ ملت ها گفت: هم وضعیت من و هم شرایط بیشتر بازیکنان خوب است و از آمادگی خوبی برخورداریم و کم کم به مرز آمادگی می رسیم. امیدوارم تیم بتواند این مرحله آماده سازی را که سنگین و پرفشار است، بدون مصدومیت طی کند و با آمادگی صددرصد وارد لیگ ملت های والیبال شویم.

شفیعی درباره انتخاب نفرات نهایی تیم ملی برای رقابت های پیش رو گفت: اردوی تیم ملی همیشه پر از رقابت سالم بوده است چه زمانی که قرار بر انتخاب 14 نفر برای تیم ملی از میان نفرات زیاد بود و چه زمانی که فقط همان 14 نفر در اردو بودند. بنابراین این رقابت مختص رقابت انتخابی نیست و همیشه هست. خوشبختانه رقابت خوبی در تیم ملی شاهد هستیم که در فضای سالم و درستی صورت می گیرد.

او ادامه داد: من خودم در اردو حاضرم و می بینم که بازیکنان در چه جو مناسبی رقابت می کنند و تلاش دارند که توانایی های خودشان را به کادر فنی نشان بدهند. کادر فنی هم در نهایت هر تصمیمی بگیرد قابل احترام است.

ملی پوش تیم والیبال ایران درباره روند سریع آماده سازی بازیکنان تیم ملی از زمان آغاز تمرینات گفت: سال های پیش و زمانی که تمرینات را شروع می کردیم تقریبا یک هفته یا 10 روز ابتدایی را به کارهای اصلاحی اختصاص می دادیم تا بازیکنان ریکاوری کنند و بعد کارهای سنگین و توپی را شروع می کردیم. اما امسال به دلیل اینکه آماده سر تمرینات رفتیم خیلی جلو افتادیم و روند آماده سازی سریع طی شد.

او در پایان درباره عدم برگزاری تدارکاتی برای تیم ملی گفت: تا قبل از برگزاری لیگ ملت ها ما بازی تدارکاتی نداریم و تا زمانی که رقابت ها آغاز نشود متوجه نمی شویم که چه تاثیری روی تیم دارد. مطمئنا اگر بازی تدارکاتی بود شرایط بهتری داشتیم.

دیدگاه تان را بنویسید